جزئیات ازدواج علی مسعودی + عکس عروسی

جزئیات ازدواج علی مسعودی + عکس عروسی

علی مسعودی ازدواج کرد + عکس مراسم عقد علی مسعودی

علی مسعودی ازدواج کرد + عکس مراسم عقد علی مسعودی

در این قسمت از زندگی ایرانی مطلبی در رابطه با اینکه آقای علی مسعودی ازدواج کرد + عکس مراسم عقد علی مسعودی را برای شما عزیزان قرار اده ایم .

عکس و متن منتشر شده علی مسعودی در صفحه شخصی اینستاگرامش:

سلام دوستان .امروز بعداز ظهر فهميدم برادري به هم خون بودن نيست .اونجايي كه بايد باشن بودن عين كوه پشتم .اين همه داداش براي پر كردن جاي خالي ننه و پدر خدابيامرزم در مراسم عقدم .

عکس مراسم عقد علی مسعودی

عکس مراسم عقد علی مسعودی

بیوگرافی مختصر علی مسعودی

علیرضا مسعودی ( علی مشهدی ) متولد ۱۹ مهر سال ۱۳۵۱ در مشهد نویسنده و فیلنامه نویس است. علی مسعودی کار نویسندگی را با نوشتن متن ‌های چند آیتم از برنامه ساعت خوش در سال ۱۳۷۴ شروع کرد . در طول این سال‌ها ، داستان و فیلنامه سریال‌ هایی چون کوچه اقاقی‌ ها ، طنز آشتی‌کنان ، یک و نیم هفته ، سریال سه در چهار و بخش‌ هایی از سریال ارث بابام ، سریال آقا و خانم سنگی را نوشته است. به گفته خودش او یک نویسنده غریزی است. طرح اولیه فیلنامه سریال قرار گاه مسکونی را از خاطرات واقعی خود در دوران سربازی اش الهام گرفته و نوشته است به گفته خودش در سال ۷۰ در قرارگاه عملیاتی جنوب خدمت کرده است. این قرارگاه تا نزدیک‌ ترین شهر ۶۰ کیلومتر فاصله داشت و در وسط یک بیابان قرار گرفته بود. گذراندن خدمت سربازی در این محیط برای من خیلی دلچسب بود. ما می‌ توانستیم هر ۴۵ روز ۲۲ روز مرخصی داشته باشیم ، اما من یک بار ۱۹۵ روز در قرارگاه ماندم و به مرخصی نیامدم.

عکس علی مسعودی در مراسم عقدش, علی مسعودی ازدواج کرد, علی مشهدی ازدواج کرد, عکس مراسم عقد علی مسعودی, عکس مراسم عقد علی مشهدی, عکس مراسم ازدواج علی مسعودی, عکس مراسم ازدواج علی مشهدی, علی مسعودی کمدین خندوانه ازدواج کرد

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *