برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

آتش سوزی فراوان به دست مرد جن زده

آتش سوزی فراوان به دست مرد جن زده

یک مرد که از یزد برای دیدن خانواده اش به آبادان سفر کرده بود به خاطر مصرف شیشه و در توهم بودن چندین ماشین را مورد حمله آتشین خود قرار داد. با ما همراه باشید تا از جزئیات بیشتر آگاه شوید.

حمله آتشین تسخیر شده جن ها 

به گزارش از پایگاه های خبری، چندی پیش ماموران کلانتری ۱۵ آبادان در جریان آتش زدن چند خودرو در خیابان های بهمن منطقه سده قرار گرفتند و تیم ویژه ای برای پایان دادن به این اقدامات آتشین وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ طعمه های عامل آتش افروز رفته و مشخص شد این افراد هیچ اختلافی با کسی نداشته اند و در این سناریوها هیچ ارتباطی به هم ندارند.
تجسس ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه سه شنبه گذشته زن جوانی در تماس با ماموران پلیس ادعا کرد که مردی با در دست داشتن یک ظرف ۴ لیتری بنزین در میدان سده آبادان جلوی راه وی را بسته و قصد آتش زدن خودرویش را داشته که موفق به فرار از دست مرد آتش افروز شده است.
در ادامه تحقیقات ماموران پلیس موفق به شناسایی چند مظنون در این پرونده شده اند اما این افراد پس از دستگیری در ماجرای آتش زدن خودروها خود را بی گناه می دانستند تا اینکه عصر چهارشنبه ۷ مهرماه زن جوانی در تماس با پلیس از سناریوی هولناکی خبر داد.
زن جوان که از ترس به سختی حرف می زد به ماموران گفت: مرد جوانی با در دست داشتن ۲ ظرف پر از بنزین از بالای دیوار وارد حیاط خانه اش شده است.
خیلی زود تیمی ازماموران کلانتری ۱۵ آبادان به خانه زن جوان رفته و مشخص شد که مرد آتش افروز با سر و صدای زن جوان قبل از حضور ماموران پا به فرار گذاشته است.

حمله آتشین تسخیر شده جن ها

آتش سوزی فراوان به دست مرد جن زده

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که در نزدیکی خانه زن جوان دوربین مداربسته نصب شده است و با بررسی فیلم دوربین مداربسته چهره مرد آتش افروز به دست آمد.
بدین ترتیب تصویر مرد آتش افروز در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت و ماموران پس از ۲۴ ساعت گشت زنی های نامحسوس در منطقه سده آبادان مرد آتش افروز را که ۲ ظرف یک لیتری بنزین در دست داشت روبرو شدند و درعملیاتی غافلگیرانه این متهم را دستگیر کردند.
ماموران در این مرحله پی بردند که عامل آتش افروزی های منطقه سده آبادان یکی از متهمان سابقه دار در زمینه مواد مخدر است که چندی پیش برای دیدن پدر و مادرش از شهر یزد به آبادان سفر کرده است و در این مدت اقدام به آتش زدن ۷ خودرو، یک موتور و یک خانه در منطقه سده آبادان کرده است.
امیرعلی ۴۰ ساله که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت با چهره ای آرام ادعا کرد که جن ها به او دستور آتش افروزی می دادند و در این ماجرا بی گناه است.
این متهم به ماموران گفت: ۲ ماه پیش برای دیدن پدر و مادرم از شهر یزد به آبادان آمدم و اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارم.
وی افزود: از همان روز نخست که به آبادان آمدم جنها به سراغم آمدند و دستور دادند تا ۲ خودروی گرانقیمت را که جلوی یک تعمیرگاه پارک شده بود به آتش بکشم.
این مرد افیونی ادامه داد: جن ها به من دستور می دادند تا دست به آتش خودروی کامیون مرد همسایه مان بزنم و اگر این کار را نمی کردم جن ها تهدید به کشتن پدر و مادرم کرده بودند به همین خاطر دستورات آنها را اجرا کردم تا اینکه دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به آتش افروزی هایش به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-