دانلود کلیپ امیر تتلو شبکه دو اخبار ۲۰:۳۰ + عکس

دانلود کلیپ امیر تتلو شبکه دو اخبار ۲۰:۳۰ + عکس

دانلود فیلم مصاحبه جنجالی با امیر تتلو در اخبار بیست و سی ۲۰:۳۰

دانلود کلیپ امیر تتلو شبکه دو اخبار 20:30 + عکس

امیر تتلو که مدتی آهنگ های وطنی خوانده و توبه کرده بود پس از بدست آوردن پاسپورت خود سریعا از رفتن از ایران گفت و کمی کارهای وطنی و رفتارهای وطن دوستانه وی را زیر سوال برد .

امیر تتلو حتی کلیپ انرژی هسته ای را به صدا و سیما برای پخش از تلویزیون داد و انتظار پخش این موزیک ویدیو خود را از تلویزیون داشت .

البته حاشیه های اطراف امیر تتلو همیشه بوده و هر روز وی و طرفدارانش کسی را مورد نوازش قرار میدهند . از تیم های ایرانی که به امیر تتلو در تیمشان جایی نداند تا سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و همین امروز یاسر بختیاری معروف به یاس که با هجوم امیر تتلو و طرفداران وی رو به رو شدند .

در این میان اقدام اخبار بیست و سی در مصاحبه با امیر تتلو اقدامی جالب و شگفت انگیز بود که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با یک خواننده رپ که هر روزه حاشیه های فراوان داشته و البته اعتماد خاصی را جلب نکرده صحبت و گفت و گو شده و از شبکه دوم سیما پخش شد .

تتلو خواننده زیر زمینی در مصاحبه با خبرنگار ۲۰:۳۰ در مورد وضعیت خود و موزیک ویدئویی که روی ناو جنگی ضبط کرده بود توضیحاتی داد.

تتلو خواننده زیر زمینی گفت: ما این موزیک ویدیو را روی ناو دماوند ضبط کردیم و سعی کردم همونی که هستم باشم و همیشه و به امید یاری خداوند.

در زیر کلیپ مصاحبه امیر تتلو در اخبار ۲۰:۳۰ بیست و سی را مشاهده میفرمایید .

برای دانلود کلیک کنید

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *