عکس سلفی اینستاگرام مهدی محرابی + بیوگرافی

عکس سلفی اینستاگرام مهدی محرابی + بیوگرافی

عکس سلفی مهدی محرابی + mehdi mehrabi

عکس سلفی مهدی محرابی + بیوگرافی مهدی محرابی

در این قسمت از زندگی ایرانی برای شما عزیزان عکس سلفی مهدی محرابی + بیوگرافی مهدی محرابی قرار داده شده است .

عکس های جدید مهدی محرابی

عکس های جدید مهدی محرابی

((بیوگرافی مهدی محرابی))

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی هستند و حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ در این فیلم سینمایی یکی از نکات قابل توجه آن است.

اکران عمومی «من سالوادور نیستم» به عنوان اولین فیلم نوروزی از ۵ اسفند در ۳۰ سینما آغاز می شود. حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان با اعلام این خبر گفت: به روال کارهای قبلی که داشتیم تدارک ویژه ای برای اکران «من سالوادور نیستم» دیده ایم و از امروز پیش فروش بلیت های «من سالوادور نیستم» در سایت سینما تیکت آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است.
ستارگان برزیلی در فیلم ریوالدو در این فیلم در نقش خودش (فوتبالیست) بازی می کند و در سکانس هایی هم با رضا عطاران همبازی می شود است. افزون بر وی چند بازیکن برزیلی نامی دیگر نیز جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

خلاصه داستان

ناصر ایزدی که چندی پیش مقدار زیادی پول پیدا کرده به همراه خانواده‌اش به واسطهٔ آژانس تعطیلات رؤیایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شود. آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد و بقیه ماجرا شروع می‌شود.
حاشیه‌ها

پس از اکران این فیلم به دلیل وجود عکس بازیگر زن برزیلی، بسیاری از بیلبوردهای فیلم بر سردر سینماها پاره شد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *