عکس یکتا ناصر و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس یکتا ناصر و همسرش + بیوگرافی کامل
جدیدترین عکسهای یکتا ناصر و همسرش
منوچهر هادی و همسرش
 یکتا ناصر و همسرش: خانم یکتا ناصر از بازیگران جوان و با اخلاق کشورمان است که به تازگی با آقای منوچهر هادی ازدواج کرده است و ما در این مطلب علاوه بر اینکه بیوگرافی این زوج هنرمند را برای شما آورده ایم، عکسهای جدید آنها را نیز برایتان به نمایش گذاشته ایم. سایت پورتال تاروت رنگی برای این زوج هنرمند آرزوی خوشبختی دارد .

بیوگرافی کامل یکتا ناصر:

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر خانه‌دار است. به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد. پس از بازی در چند سریال دیگر، وارد دانشگاه شد و و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شد. یکتا ناصر با منوچهر هادی بازیگر و کارگردان سینما ازدواج کرده است
او برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» است.

بیوگرافی کامل منوچهر هادی:

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر، بازیگر ایرانی است.

وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود. در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰)، اشاره کرد.

عکسهای منوچهر هادی و همسرش

یکتا ناصر و همسرش بیوگرافی یکتا ناصر

منبع:سیمرغ

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *