فال روزانه یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵ فال خافظ با معنی

فال روزانه : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه – فال امروز شما یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی***لطف کردی سایه ای بر آفتاب انداختی

تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت***حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تعبیر: انسانی عادل و حق بین هستید دل و زبانتان یکی است. اگر کسی خوبی در حق تان کند چند برابر جواب آن خوبی را می دهید. حجب و حیاء شما فرشتگان را حیران می کند. هر چیزی را که طلب می کنید آنا” به دست خواهید آورد. برای کوچکترین نعمت خدا شکر به جا می آورید و در عین خشم و غضب چون آب سرد و زلالید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز روز پیچیده ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد***بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه***زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تعبیر: کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده ی خود پشیمان می شوی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید، برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه ساحل خوشبختی در انتظار شما می باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر: در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر:  تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مرداد:

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می کنند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می شود تشدید می شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده ای تلاش می کنید، شما احتمالاً فقط می خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی توانید از ناراحتی ای که اینک احساس می کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته های آینده بهبود یابد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر***هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار***که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

تعبیر: فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت های پیران گوش کن دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

اگر ناراحت هستید که دیروز کارها را خراب کرده اید اکنون زمان آن رسیده که عذرخواهی کنید.شما می توانید از صمیم قلب تان عذرخواهی کنید زیرا از احساسات تان به خوبی با خبر هستید.از اینکه زمان زیادی را تنها و بدون یار بوده اید خسته هستید و اکنون تمایل دارید وقت تان را با افرادی بگذارنید که برای تان مهم هستند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

صحبت با اعضای بزرگتر فامیل و خانواده امروز برایتان مفید می شود. فردی باتجربه تر به کمکتان می آید. در واقع شاید به این نیاز داشته باشید زیرا سورپرایز های کوچکی مربوط به بدهی، مالیات، حساب های بانکی و اموال مشترک پیش می آید. از طریق قدرت اقناع است که می توانید طرفتان را امشب بیرون ببرید. نه تنها باید از قدرت کلمات برای ادای درخواست خود استفاده کنید، بلکه باید کمی چاپلوسی چاشنی کار کنید. همچنین باید بتوانید با زبان بدن ارتباط برقرار کنید و بهم نزدیکتر شوید. در مقابل افرادی که شما را آزار می دهند بایستید. وقتی به شما فشار می آورند، شما واقعیت ها را می دانید و می دانید چه کنید. افراد مقابل فقط لاف می زنند. از لاف زنی آنها نترسید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می شود پاسخ مثبت می دهید چون به نظرتان خوشایند می آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می کند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در نظربازی ما بی خبران حیرانند***من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی***عشق داند که در این دایره سرگردانند

تعبیر: شما پیشنهاد خودتان را داده اید حالا منتظر جواب هستید از سرگردانی نجات پیدا می کنید. عهدی خواهید بست و امانتی خواهید گرفت که باید تا آخر از او مراقبت کنید. در کاری که انجام می دهید از دروغ و بزرگنمایی پرهیز کنید. اگر دروغ بگویید مستحق هجران و دوری هستید. قرآن زیاد بوانید تا شیطان همیشه از شما دور باشد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *