برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

مشخصات گوشی سامسونگ C5 و C7 + عکس

مشخصات گوشی سامسونگ C5 و C7 + عکس

فاش شدن مشخصات گوشی های گلکسی C5 و C7

گلکسی C5

بر اساس شایعات منتشر شده کمپانی سامسونگ در حال آماده کردن سری جدیدی از خانواده گلکسی با پسوند C است که در مقایسه با سری های S که پرچمدار این کمپانی و سری A که میان رده های قدرتمند هستند این سری از گوشی ها میان رده های اقتصادی را می توان لقب داد.

به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که مشخصات سخت افزاری و قیمت گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 را فاش می کند. که با لو رفتن این مشخصات و قیمت می توان ارزش توجه و سرمایه گزاری به این محصولات جدید سامسونگ را متوجه شد.

تنها تفاوت این دو اسمارت فون جدید در صفحه نمایشگر و ظرفیت و اندازه باتری آن است . گوشی C5 دارای نمایشگری ۵٫۲ اینچی و مدل C7 نمایشگری با سایز ۵٫۷ دارد که هر دو با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ عرضه خواهند شد. ظرفیت باتری گوشی اول ۲۶۰۰ میلی آمپر و ۶ میلی متر ضخامت و گوشی دوم ۳۳۰۰ میلی آمپر ظرفیت و ۷ میلی متر ضخامت دارد.

دیگر مشخصه های فنی از جمله پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته، رم چهار گیگابایتی، حافظه داخلی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، در هر دوی این گوشی ها یکسان می باشند.

همچنین این دواسمارت فون از سری C تکنولوژِی Ultra High Sound Quality کمپانی سامسونگ را خواهند داشت.

گوشی های یاد شده ابتدا در آسیا منتشر شده و قیمت های آن ها با واحد یوآن اعلام شدهکه با تبدیل واحد گلکسی C5 قیمتی برابر با ۲۴۶ دلار و گلکسی C7 را با قیمتی حدود ۲۷۶ دلار می توان خرید.

با این همه موارد ذکر شده هیچکدام به تایید رسمی کمپانی سامسونگ نرسیده و چند هفته تا معرفی رسمی این گوشی ها زمان باقی مانده است.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-