مشخصات گوشی موبایل LG V10 الجی

مشخصات گوشی موبایل LG V10 الجی

LG V10 Mobile Phone گوشی موبایل ال‌جی مدل V10

مشخصات گوشی موبایل LG V10 الجی

تعداد سیم کارت: یک سیم کارته
شبکه های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G
حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
رزولوشن عکس: ۱۶٫۰ مگاپیکسل
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی: ۱٫۴ و ۱٫۸ گیگاهرتز

معرفی اجمالی محصول
LG V10 Mobile Phone
ال‌جی با تولید گوشی G4 ثابت کرد می‌تواند تمامی امکانات مناسب را در قالبی خوش‌نقش‌ونگار برای کاربران مهیا کند. کمی بعد از فروش موفق این گوشی، ال‌جی گوشی دیگری را با نام «ال‌جی وی۱۰» (LG V10) معرفی کرد. این گوشی را می‌توان بهترین محصول این روزهای ال‌جی نامید؛ سخت‌افزاری قدرتمند، نمایشگری بزرگ با تراکم پیکسلی مناسب و نمایشگری کوچک و کاربردی، طراحی ظاهری زیبا و در عین حال مقاوم، دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت بالا این مورد را تایید می‌کنند. در بخش نمایشگر، V10 برخلاف G4 از نمایشگری ۵٫۷ اینچی بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ انتخاب شده که تراکمی در حدود ۵۱۵ پیکسل بر اینچ را به این نمایشگر آورده است؛ البته وجه تمایز این دو گوشی در نمایشگر به اینجا ختم نمی‌شود: ال‌جی بالای نمایشگر اصلی این گوشی، از یک نمایشگر کو‌چک‌تر دوم استفاده کرده که ۲٫۱ اینچ اندازه و رزولوشنی حدود ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل دارد. به گفته‌ی ال‌جی، گوشی V10 از این نمایشگر برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها استفاده می‌کند. برای محافظت از این دو نمایشگر دو لایه از محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است. دیگر نو‌آوری ال‌جی که تقریبا برای اولین بار در گوشی‌های همراه شاهدش هستیم، وجود دو دوربین با سنسور‌های ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی است. روی قاب پشتی هم دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسل به همراه فلشی از نوع LED و فوکوس لیزری قرار گرفته‌اند. این مجموعه، نوید ثبت تصاویری باکیفیت را می‌دهند. این دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز شده تا هنگام ثبت تصویر و ویدیو از تاثیر لرزش‌های دست کاربر بکاهد؛ همچنین می‌تواند ویدیو‌هایی را با رزولوشن ۴K  با سرعت ۳۰ فریم و صدای استریو ضبط کند. تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که قبل‌تر روی گوشی ال‌جی G4 عملکردش را به رخ رقبا کشیده بود، برای V10 هم مورد استفاده قرار گرفته است. روی این تراشه‌ی ۶۴ بیتی ۶ هسته‌ی‌ پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی ۴۱۸ و ۴ گیگابایت رم قرار گرفته‌اند. این گوشی از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه‌ی داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر هم افزایش داد. ال‌جی V10  با این سخت‌افزار، از پس تمامی بازی‌ها و برنامه‌ها، هر مقدار هم سنگین باشند، بر‌می‌آید. ال‌جی در طراحی و ساخت این گوشی هم کم‌کاری نکرده است. این گوشی موفق شده گواهی‌نامه‌ی  MIL-STD-810G  را دریافت کند. گوشی‌هایی که این گواهی‌نامه را دارند، معمولا در برابر نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش ، تابش اشعه‌ی خورشید، شوک حرارتی و حمل‌ونقل مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند؛ همچنین این گوشی به حسگر اثرانگشت مجهز شده که با کلید پاور یکپارچه شده است. این گوشی نسبتا بزرگ، در حدود ۱۹۳ گرم وزن و ۸٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G، اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از جنس لیتیوم-یون و عرضه‌ در رنگ‌های آبی آسمانی، آبی نفتی، بژ، سفید و مشکی اشاره کرد. وجود نمایشگر دوم ۲٫۱ اینچی برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها، حضور دو دوربین با سنسور‌های ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش LED و فوکوس لیزری، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ همراه با ۴ گیگابیت رم این گوشی را به بهترین گوشی ال‌جی تا به امروز تبدیل کرده است. در کنار این مجموعه، وجود طراحی زیبا و مقاوم هم می‌تواند وجه تمایز این گوشی با رقبایش باشد.

نقد و بررسی متخصصین دیجی کالا

مثل سایر شرکت‌ها، ال‌جی هم می‌خواهد محصولی برای به رخ کشیدن داشته باشد. محصولی که بتواند خود را بین رقبا نشان دهد و به‌نوعی میراثی باشد که بعد‌ها ال‌جی بتواند به آن افتخار کند. از طرفی سری کم‌فروش «فلکس» (Flex) آن‌طور که بایدوشاید، نظر مدیران ال‌جی و همین‌طور خریداران را جلب نکرد؛ در نتیجه این شرکت برای مشکل‌پسندان و کسانی که به گوشی‌های خاص نیاز دارند، برنامه‌ی دیگری ترتیب داد. تولید گوشی «ال‌جی وی۱۰» (LG V10) ثابت کرد ال‌جی سعی دارد؛ گوشی‌های سری فلکس را فراموش نکند؛ در عوض تولید آن‌ها را با نامی جدید و در قالبی نو ادامه دهد. بدنه‌ی مقاوم در برابر خراش، نمایشگری بزرگ و مناسب برای وب‌گردی و بازی همراه با نمایشگری کوچک‌ که باعث می‌شود هیچ‌گاه اعلان‌هایتان را از دست ندهید، دوربین‌های سلفی دوگانه برای داشتن حداکثر کیفیت و سخت‌افزاری مناسب برای رفع تمام نیاز‌های کاربر از ویژگی‌های جذاب  V10 ال‌جی هستند.

طراحی و ساخت

حتما هنگام دردست‌گرفتن  V10، وزن تقریبا ۲۰۰ گرمی‌اش توجه‌تان را جلب خواهد کرد. این وزن زیاد به خاطر شاسی اصلی تمام‌فلزی آن است که تمام قطعات اصلی گوشی رویش قرار داده شده‌اند. به ادعای ال‌جی این شاسی تمام‌استیل مقاومت بالایی را برای V10  به همراه آورده است. این شاسی از لبه‌های چپ و راست گوشی بیرون زده و قابل‌مشاهده است و علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی چشم‌نوازی هم به V10 بخشیده است. از طرفی می‌توانید از ضدخش‌بودن نمایشگر گوشی هم اطمینان داشته باشد. نمایشگر V10  هم با استفاده از دولایه‌ی محافظ گوریلاگلس نسخه‌ی چهارم مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستن، خردشدن و خراش دارد. جنس قاب پشتی هم از نوعی پوشش لاستیکی ساخته ‌شده است. این پوشش چسبندگی مناسبی دارد؛ یعنی می‌تواند به سطوح صاف مثل میز بچسبد. این قاب باعث می‌شود خیالتان از سرخوردن گوشی هم راحت باشد؛ همچنین قاب پشت  V10، پستی‌وبلندی‌هایی دارد که اصلا امکان ندارد خط‌وخش روی آن تاثیری داشته باشد.

لبه‌های چپ و راست فلزی گوشی، گرد طراحی ‌شده‌اند تا دردست‌گرفتنش را ساده‌تر کنند؛ در عوض لبه‌های بالا و پایین صاف و تیز هستند و جلوه‌ی زیبایی دارند. اسپیکر گوشی، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و پورت microUSB همه روی لبه‌ی پایینی هستند تا کاربر بتواند به‌راحتی و حتی در یک‌زمان از آن‌ها استفاده کند. روی قاب پشتی و زیر دوربین هم کلید‌های کنترل صدا و روشن/خاموش قرار دارند. ال‌جی حسگر اثرانگشت را زیر کلید روشن/خاموش قرار داده تا امنیت بیشتر برای اطلاعات شخصی کاربرش را هم به لیست قابلیت‌های V10 اضافه کرده باشد. ال‌جی دوربین را هم درون حلقه‌ای قرار داده تا لنزش از تماس با سطوح خارجی دور باشد و در نتیجه از خراش‌های احتمالی محفوظ بماند.

از نشانگر LED برای اعلان‌ها خبری نیست؛ درمقابل نمایشگر کوچکی برای نمایش اعلان‌ها در نظر گرفته شده که همیشه روشن است و باعث می‌شود هیچ‌وقت اعلانی را از دست ندهید. این نمایشگر تقریبا ۷۵ درصد از بالای نمایشگر اصلی گوشی را پوشانده است و در کنارش دو دوربین سلفی گوشی قرار داده شده‌اند.

طراحی کلی گوشی بی‌نقص و زیبا به‌نظر می‌رسد و به‌سختی می‌توان ایرادی از آن گرفت. شاید تنها ایرادهای وارد به این طراحی، وزن زیاد و ابعاد بزرگش باشد.

صفحه نمایش

به ‌نظر شما چند نمایشگر برای یک گوشی نیاز است؟

شاید شما هم با ما موافق باشید که یک نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی مناسب برای گوشی کافی است؛ اما ال‌جی چنین نظری ندارد و برای V10 دو نمایشگر در نظر گرفته است.

یکی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ که می‌تواند تراکم عالی ۵۱۵ پیکسل بر اینچ را به نمایش درآورد و نمایشگر دوم که همیشه روشن است. این نمایشگر عملکردی هوشمندانه دارد و زمانی که گوشی توی جیب یا کیفتان باشد، خاموش می‌شود. این نمایشگر ۲٫۱ اینچی است و رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید هنگامی‌که نمایشگر اصلی خاموش است؛ این نمایشگر می‌تواند اعلان‌ها، ساعت، میزان شارژ باتری و وضعیت آب‌وهوا را با روشن‌بودن همیشگی‌اش در هر حالتی به شما اعلام کند؛ همچنین هنگام روشن‌بودن نمایشگر اصلی هم می‌توانید یکسری میان‌بر برای برنامه‌ها یا یک متن پیش‌فرض را روی آن به نمایش درآوردید. در بعضی از برنامه‌های پیش‌فرض مثل دوربین هم کلید‌های کنترلی روی این نمایشگر به نمایش گذاشته می‌شوند تا هم دسترسی به آن‌ها ساده باشد و هم هر زمانی نیاز بود، از آن‌ها استفاده شود. این نمایشگر کوچک در V10 عملکردی جدا از نمایشگر اصلی دارد و به‌صورت قطعه‌ای جدا روشن و خاموش می‌شود؛ اگرچه اگر زیاد دقت نکنید، کاملا با نمایشگر اصلی گوشی یکپارچه به نظر می‌رسد.

در بخش تنظیمات نمایشگر، بخش مخصوصی برای نمایشگر دوم وجود دارد. در این تنظیمات می‌توانید در دو حالت خاموش یا روشن بودن نمایشگر اصلی، محتویات نمایش‌داده‌شده در نمایشگر دوم را کنترل کنید. برای زمانی که نمایشگر اصلی خاموش است، می‌توانید از زمان و تاریخ یا یک متن دلخواه استفاده کنید. وقتی هم که نمایشگر اصلی روشن است، می‌توانید امکان نمایش متن دلخواه، میان‌بر برنامه‌ها، برنامه‌های که اخیرا زیاد از آن‌ها استفاده کرده‌اید، پخش‌کننده‌ی موسیقی، مخاطبان دم‌دستی و برنامه‌های روزانه‌تان را فعال کنید.

نمایشگر اصلی هم آن‌قدر خوب و باکیفیت ساخته ‌شده که جای هیچ‌گونه انتقادی باقی نمی‌ماند. پنل از نوع LCD و فناوری Quantum Display  با دولایه از محافظ‌های گوریلاگلس نسخه‌ی چهارم پوشانده شده است. روشنایی نمایشگر کافی است و می‌تواند برای وب‌گردی، بازی و مطالعه کاملا و در هر شرایطی مناسب باشد. برای نمایشگر اصلی هم تنظیماتی مثل روشن و خاموش شدن با دو بار تپ در نظر گرفته شده است؛ همچنین امکان تغییر فونت و باقی موارد معمول هم وجود دارد.

دوربین

ال‌جی در مورد تعداد دوربین هم زیاد با کاربران هم‌نظر نیست؛

به همین خاطر در V10 از سه دوربین استفاده کرده است. روی قاب جلویی دو دوربین در کنار هم به‌عنوان دوربین سلفی و یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی روی قاب پشتی قرار گرفت است.

دوربین‌های جلو، عملکردی جالب دارند. دو دوربین لنز‌های مستقلی دارند، یکی از این دوربین‌ها عکس‌های سلفی عریض ۱۲۰ درجه ثبت می‌کند و دوربین دیگر هم می‌تواند تصاویر سلفی با عرض  ۸۰ درجه ثبت ‌کند. این دو سنسور دریچه دیافراگم  f/2.0 دارند؛ همچنین لنز دوربینی که تصاویر واید سلفی ثبت می‌کند از نوع «گسترده» (Wide) است. این دو دوربین بسته به انتخاب کاربر، هنگام ثبت تصویر سلفی قابل‌تغییر هستند.

دوربین اصلی هم دقیقا همان سنسور و مشخصاتی را دارد که در گوشی G4 شاهدش بودیم: سنسور IMX234 سونی که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز ۱/۲٫۶ دارد. این ارقام نشان می‌دهد که دوربین V10 می‌تواند نور بیشتری جذب ‌کند. این لنز «لرزش‌گیر اپتیکال نسخه‌ی ۲» (OIS 2.0) دارد؛ بدین معنی که دوربین می‌تواند در سه جهت محور لرزش دست شما را هنگام عکاسی کاهش دهد. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در دوربین این گوشی هم شاهدش هستیم، فراخوانی دوربین به‌وسیله‌ی دو بار فشردن کلید ولوم پایین است که دوربین را به‌سرعت برای عکاسی آماده می‌کند و امکان ثبت تصاویر لحظه‌ای را به کاربر می‌دهد. قابلیت ثبت تصاویر در حالت RAW DNG هم برای این دوربین در نظر گرفته‌ شده‌اند. در این فرمت، تصاویر بدون اعمال هیچ‌گونه فیلتری ثبت ‌می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند تا بتواند در آینده، از طریق نرم‌افزارهای خاص مثل فتوشاپ، تغییرات لازم را روی تصاویرش انجام دهد.

همچنین دوربین V10 از یک سخت‌افزار مخصوص به نام «سنسور طیف نور» (Color Spectrum Sensor) بهره می‌برد که وظیفه‌‌اش تشخیص نور محیط است و تعادل را در رنگ سفید به عهده دارد تا بتواند نور تولیدشده‌ی فلش دوگانه‌ی دوربین را تعیین کند.

رابط کاربری دوربین هم در مقایسه با گوشی G4 تغییرات زیادی نداشته؛ اما حضور سه دوربین و نمایشگر دوم، آن را دستخوش تغییراتی کرده است. آیکون‌های انتخاب حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری اصلی به نمایشگر دوم انتقال پیدا کرده‌اند و در هر حالتی هنگام استفاده از دوربین قابل‌انتخاب هستند. علاوه بر حالت‌های «ساده» (Simple) و «پیشرفته» (Manual) حالت‌ جدید «نمایش چندگانه» (Multi-view) اضافه شده‌ است که می‌تواند تصویر هر سه دوربین را هم‌زمان باهم نمایش دهد و «فیلم‌برداری پیشرفته» (Manual Video)  تمام متغیرهای لازم را برای اعمال تغییرات در حالت فیلم‌برداری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تنظیمات شامل تعداد فریم بر ثانیه و نسبت تصویر جدید ۲۱ به ۹ هنگام فیلم‌برداری بوده که به ابعاد سینمایی معروف است؛ همچنین لرزش‌گیر دست در حالت فیلم‌برداری از بین STEADY Shot و OIS قابل‌انتخاب است. یکی از موارد دیگری که کنترل آن جالب به‌نظر می‌رسد، امکان کنترل بیت‌ریت در هنگام فیلم‌برداری است که کمتر در بین گوشی‌های امروزی دیده می‌شود؛ همچنین امکان تغییر فوکوس، تراز سفیدی، میزان ISO و میزان بازبودن شاتر در حین فیلم‌برداری هم وجود دارد.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و کارآیی

گوشی V10 با این شش ‌هسته‌ پردازنده توانست نمره‌ی خوب ۴۹۰۰۷ را در آزمون AnTuTu کسب کند.

برخلاف HTC و سامسونگ، ال‌جی اعتقادی به ریسک ندارد و برای V10 از همان سخت‌افزار G4 استفاده کرده است. تنها تفاوت را می‌توان در مقدار رم استفاده‌شده دانست که از سه گیگابایت به چهار گیگابایت افزایش یافته است.

ناگفته نماند درحال‌حاضر هیچ‌ عملیاتی وجود ندارد که نتوانید با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تولیدشده توسط شرکت کوالکام انجام دهید. این تراشه ۶۴ بیتی دو پردازنده‌ی‌ ۴ و ۲ هسته‌ای دارد. همچنان پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ هم این دو پردازنده را همراهی می‌کند تا هنگام بازی هم تفاوتی در مقایسه با گوشی‌های قدرتمند‌تر مثل سامسونگ گلکسی S6 یا حتی HTC M9 احساس نشود.

گوشی V10 با این شش ‌هسته‌ی پردازنده توانست نمره‌ی خوب ۴۹۰۰۷ را در آزمون AnTuTu کسب کند. این نمره کمی بالاتر از چیزی بود که قبل‌تر در G4 شاهدش بودیم. در آزمون پردازنده‌ی گرافیکی ماجرا کمی متفاوت بود؛ این گوشی تنها توانست ۳۲ فریم از ۶۰ فریم ورودی را پردازش کند و به نمایش درآورد که کمی دور از انتظار بود؛ همچنین در حالات مختلف این تراشه فقط ۳۶ درجه گرم شد که بسیار رضایت‌بخش است.

ال‌جی در این گوشی هم ترجیح داده قاب پشتی را بازشدنی بسازد. زیر این قاب، باتری ۳۰۰۰  میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم-یونی V10 قرار دارد. تراشه‌ی کم‌مصرف گوشی باتری کمی مصرف می‌کند؛ درعوض نمایشگر‌های گوشی مصرف بالایی دارند و باتری این گوشی را بسیار سریع‌تر از چیزی که بایدوشاید به اتمام می‌رسانند؛ البته هنگام مکالمه می‌توانید از ۱۰۰۰۰ دقیقه مکالمه‌ی بدون وقفه اطمینان داشته باشید. هنوز امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی microSD در گوشی‌های ال‌جی وجود دارد. در V10 هم می‌توانید حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش دهید.

امکان استفاده از رادیو، NFC، اینفرارد، Wi-Fi  و بلوتوث هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بر خلاف G4 این گوشی فقط از یک سیم‌کارت در شبکه‌ی ۴G  پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

خرید یک گوشی با بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و عوامل طبیعی برای افرادی که با مشاغل سخت ‌سر‌و‌کار دارند، یک امتیاز محسوب می‌شود. از طرفی ال‌جی V10 آمده تا ادامه‌دهنده‌ی راه سری فلکس ال‌جی باشد؛ علاوه‌براین بدنه‌ی همه‌فن‌حریف، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم  f/1.8، نمایشگر ۵٫۷ اینچی با تراکم بالا و نمایشگر با پنل کوانتومی، سخت‌افزاری بر پایه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ همراه با ۴ گیگابایت رم و حسگر اثرانگشت سریع و دقیق می‌توانند انتخاب خوبی برای تمام افرادی باشد که احتمال می‌دهند در مشاغلشان امکان بروز خطر جدی برای گوشی‌شان وجود داشته باشد.

از طرفی اگر قصد مقایسه با گوشی‌های دیگر را داشته باشیم، بااطمینان می‌توان گفت از لحاظ بدنه فقط گوشی‌های سری S کاترپیلار برتری محسوسی بر این گوشی دارند؛ البته کاترپیلار S40 و S50 از لحاظ سخت‌افزاری در مقایسه با V10 حرفی برای گفتن ندارند. از لحاظ سخت‌افزاری هم G4 می‌تواند معادل خوبی برای مقایسه باشد. این گوشی با بدنه‌ی مقاوم و سخت‌افزاری شبیه به G4 در این بازه‌ی قیمتی، انتخاب کاملا مناسبی به‌نظر می‌رسد.

مشخصات فنی

LG V10 Mobile Phone

مشخصات کلی

  • تعداد سیم کارتیک سیم کارته
  • قطع سیم کارتسایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)
  • ابعاد۸٫۶ × ۷۹٫۳ × ۱۵۹٫۶ میلی‌متر
  • وزن۱۹۲ گرم
  • ساختار بدنهمجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)دارای گواهینامه MIL-STD-810G مقاوم در برابر نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش ، تابش اشعه خورشید، شوک حرارتی و حمل و نقل

پردازنده

  • تراشهQualcomm MSM8992 Snapdragon 808 Chipset
  • پردازنده ‌ی مرکزیQuad-core Cortex-A53 + Dual-core Cortex-A57
  • نوع پردازنده ۶۴ بیت
  • فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی۱٫۴ و ۱٫۸ گیگاهرتز
  • پردازنده ‌ی گرافیکیAdreno 418

حافظه

  • حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
  • مقدار RAM4 گیگابایت
  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت

بنچمارک

  • امتیاز کلی AnTuTu67157
  • امتیاز ۳D16105
  • امتیاز UX26672
  • امتیاز CPU20235
  • امتیاز RAM4145

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
  • صفحه نمایش لمسی
  • نوع LCD
  • فناوریIPS
  • اندازه۵٫۷ اینچ
  • رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ | QuadHD
  • تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل بر هر اینچ
  • تعداد رنگ۱۶ میلیون رنگ
  • محافظتCorning Gorilla Glass 4
  • سایر قابلیت‌هاقابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان
  • صفحه‌ نمایش دومدارای نمایشگر دوم به اندازه‌ی ۲٫۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۴۰ × ۱۶۰

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی ۲G , 3G , 4G
  • شبکه ۲GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه ۳G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100HSPA با سرعت دانلود ۴۲٫۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه
  • شبکه ۴GLTELTE از نوع Cat6 با سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
  • فن‌آوری‌های ارتباطیEDGE , GPRS , Infrared , NFC , OTG , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو
  • Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/acDual-band, Wi-Fi Direct, DLNA , Hotspot
  • بلوتوث نسخه‌ ۴٫۱ A2DP , LE, apt-X
  • رادیورادیو FM
  • فن‌آوری مکان‌یابی A- GPS , GLONASS
  • درگاه ارتباطیmicroUSB v2.0

دوربین

  • دوربین
  • رزولوشن عکس ۱۶٫۰ مگاپیکسل
  • فوکوس اتوماتیک
  • فلشLED
  • فیلمبرداری رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@30FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@60FPS)
  • سایر قابلیت‌های دوربینمجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)مجهر به اپتیک لیزری برای فوکوس خودکار (Laser Auto Focus )سایز سنسور ۱/۲٫۶ اینچ (”Sensor Size 1/2.6)قابلیت عکاسی و فیلمبرداری همزمان (Simultaneous HD video and image recording)قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama )قابلیت عکاسی HDRمجهز به لرزشگیر اپتیکال هنگام فیلمبرداری (Optical Stabilization)قابلیت فیلمبرداری HDRقابلیت فیلمبردارای با صدای استریو
  • دوربین سلفیدارای دو دوربین در جلوی گوشی | دو دوربین ۵ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل (Duo Camera)

صدا

  • بلندگو
  • جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا

امکانات نرم افزاری

  • سیستم عامل Android
  • نسخه سیستم عامل Lollipop 5.1
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • منوی فارسی
  • قابلیت‌های نرم‌افزاری MMS , ایمیل , برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , مرورگر HTML5
  • دفترچه تلفنبا امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
  • موسیقی +eAAC , Flac , MP3 , WAV , WMA
  • ویدیوDivX , H.264 , MP4 , WMV , XviD
  • ضبط صدا

سایر مشخصات

  • حس‌گرهاروشنایی (Light) , ژیروسکوپ (Gyro) , شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , طیف رنگ (Color Spectrum) , قطب‌نما (Compass) , مجاورت ( Proximity )
  • باتری قابل تعویض
  • مشخصات باتریباتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتقابلیت شارژ سریع نسخه ۲ (۵۰ درصد شارژ در ۴۰ دقیقه) (Quick Charge 2.0)
  • سایر قابلیت‌هاقابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)
  • اقلام همراه گوشیباتری , دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری , کابل USB

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *