برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

مصاحبه کوتاه ۹۵ با الهام حمیدی + عکس

مصاحبه کوتاه ۹۵ با الهام حمیدی + عکس

کار خوب اولویت الهام حمیدی

الهام حمیدی

بازیگر کشورمان الهام حمیدی در گفتگویی اعلام کردند که بیش از هرچیری کیفیت اثر و یه نقش او برای او اهمیت دارد. با زندگی ایرانی همراه باشید و در ادمه صحبت های این بازیگر را بخوانید .

الهام حمیدی بازیگر کشورمان در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی هستم.

الهام حمیدی در نقش خواهر امین حیایی

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» ادامه داد: در این فیلم که طنز موقعیت است،نقش خواهر امین حیایی را بازی می‌کنم که نقشی متفاوت نیز هست.

ارتباط برقرار کردن با نقش

حمیدی درباره حضور در تلویزیون و سریال‌های تلویزیونی نیز گفت: در وهله اول باید بگویم که پیشنهادها زیاد خوب نیست و از طرفی هم شرایط مالی صدا و سیما برای حضور در سریال مناسب نیست. اما فارغ از تمام این موضوعات، همیشه دوست داشتم در کاری حضور داشته باشم که نقشم را بسیار دوست داشته باشم و بتوانم به راحتی با آن ارتباط برقرار کنم و همچنین کار فاخری باشد.

الهام حمیدی منتظر نقش خوب

وی ادامه داد:متاسفانه کارها از لحاظ سطح کیفی مقداری ضعیف شده است و مدتی است کاری که دوست داشته باشم و باب میلم باشد پیشنهاد نشده است و نتوانستم با نقش‌هایی که پیشنهاد شده،ارتباط برقرار کنم بر همین اساس ترجیح می‌دهم تا صبر کنم و با کاری خوب و شایسته در تلویزیون حاضر شوم. امیدوارم بزودی اتفاقی که دلم می‌خواهد برایم بیفتد.

با کیفیت بودن نقش و اثر

بازیگر سریال «شوق پرواز» درباره اولویت حضورش در سریال‌های تاریخی،اجتماعی،درام و .. نیز گفت: همیشه معتقدم که ژانر یک سریال یا یک فیلم سینمایی مهم نیست،بلکه کیفیت و خوب بودن کلیت اثر اهمیت دارد.یک اثر موفق باید ماندگار،پرمعنا و پر مخاطب باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد که همه اینها برایم اهمیت دارند و شاخصه انتخاب هستند.حال ممکن است این ویژگی‌ها در یک کار طنز، موقعیت طنز، درام و اجتماعی باشند که علاوه بر میزان پرمخاطب بودن، پیام‌هایی را هم در خود نهفته داشته باشد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-