واکنش شادمهر عقیلی به شایعه اعتیاد

واکنش شادمهر عقیلی به شایعه اعتیاد

آیا شادمهر عقیلی معتاد شده است ؟

واکنش شادمهر عقیلی به شایعه اعتیادش

در این قسمت از زندگی ایرانی واکنش شادمهر عقیلی به شایعه اعتیادش را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

شادمهر عقیلی خواننده ۴۴ ساله نسبت به شایعه اعتیادش واکنش نشان داد و عکسی از اندام ورزشکاری خود منتشر کرد.
اعتیاد شادمهر عقیلی!

شادمهر عقیلی نسبت به شایعات مربوط به اعتیادش واکنش نشان داد.

مدت هاست که پس از خروج شادمهر از ایران, شایعات مختلفی درباره اعتیاد این خواننده منتشر می شود.

به تازگی این خواننده ۴۴ ساله عکسی از بدن ورزشکاری خود منتشر کرده و نوشته است:

****

معتاد شدم ببينم فضولم كيه!

ديدم تا دلت بخواد هستن…

****    ****

بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱، تهران) خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

شروع کار در صدا سیما و انتشار آلبوم اول

او از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. به‌عنوان اولین کار «معبود» و سپس «فصل آشنایی» را اجرا کردو بعد از آن آلبوم «بهار من(موسیقی بی‌کلام)» اولین کاست او بود. بهار من(موسیقی بی‌کلام) آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مریم» و… بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویلون را در آن بعهده داشت. او در آلبومی به نام «فصل آشنایی» که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های «باغ زندگی» به همراهی علیرضا عصار «معبود» و «فصل آشنایی» را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام «نازنین» باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ «قفس» و «تو بی‌نهایت شب» را ارائه کرد.

آلبوم مسافر

آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می شود به نام “مسافر” در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری «پیغام سحر» به بازار آمد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این آلبوم یکی از اولین و پرفروش ترین آلبوم های تاریخ موسیقی پاپ ایرانی در بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران می باشد.

آلبوم دهاتی و حواشی آن

دهاتی آلبوم بعدی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به طوری که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. این آلبوم موفق شد تحولی بزرگ در موسیقی پاپ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایجاد کند. بنا بر اعلام منابع متعددی آلبوم دهاتی پر فروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایرانی، بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ و در پانزدهمین سال روز انتشار آلبوم دهاتی، صفحه رسمی شادمهر عقیلی در فیسبوک تیراژ این آلبوم را حدود ۱۰ میلیون نسخه اعلام کرد و از آن به عنوان پر فروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران در بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ نام برد.

در دی ماه سال ۱۳۹۲ این آلبوم پس از ۱۴ سال توسط توسط کمپانی ایران‌گام با طرح جلدی جدید باز نشر شد. باز نشر این آلبوم حواشی بسیاری را بوجود اوردهمچنن روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس با مقالاتی تند به بازنشر این آلبوم اعتراض کردند.

حمله رسانه‌های جناح اصول‌گرایان جمهوری اسلامی ایران به شادمهر عقیلی و انتقاد به انتشار مجدد آلبوم دهاتی توسط شرکت ایران‌گام در دوره وزارت علی جنتی بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌های فارسی زبان داخلی و خارجی ایجاد کرد.

بازیگری در سینما

او در دو فیلم سینمایی پر پرواز در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی خسرو معصومی و بازی هنرمندانی چون زیبا بروفه، مرجان شیرمحمدی، داوود ناقور، شهلا ناظریان و… و شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی و بازی علی قربان‌زاده و اکرم محمودی و… بازی کرد و توانایی‌هایش را در عرصه بازیگری آزمود. فیلم سینمایی پر پرواز پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال در سال ۱۳۷۹ شد.

ترک ایران

بازی در فیلم‌های پرپرواز و شب برهنه باعث افزایش حساسیت روی کارهای وی شد. گرفتن مجوز برای کاست بعدی یعنی آلبوم آدم و حوا دو سال ادامه پیدا کرد و آلبوم به طور غیر رسمی در ایران پخش شد. در همین حین فشار و محدودیت این قدر روی شادمهر زیاد شد که حتی او اجازهٔ ورود به استودیوهای رسمی موسیقی را هم نداشت و نوازندگی او برای سایر هنرمندان هم ممنوع شد. شادمهر که عرصه را برای کار تنگ می‌دید به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا فعالیت‌هایش را ادامه داد.

آلبوم خیالی نیست

بعد از ترک ایران و مهاجرت به کانادا او موفق شد با کمپانی “نوامیدیا” قرداد امضا کند. هنوز چند وقتی تا انتشار اولین آلبوم او در خارج از کشور باقی‌مانده بود که ناگهان این آلبوم با کیفیت پایین در بازار ایران پخش شد. بعضی از آهنگهایی که او اصلاً قصد انتشار آنها را نداشت در این آلبوم منتشر شده بود. بعد از یک ماه از این ماجرا آلبوم او به طور رسمی و با نام خیالی نیست پخش شد. بعد از منتشر شدن این آلبوم و به دلیل وجود نداشتن سه آهنگ: باور، می‌خوام برم، فال قهوه در آلبومی که یک ماه قبل در ایران پخش شده بود بار دیگر آلبوم او این بار با این سه آهنگ جدید و با نام فال قهوه در ایران به فروش می‌رسید.

آلبوم آدم فروش و پاپ کرن و آلبوم غیر رسمی تلافی

آلبوم بعدی او آدم فروش بود. آلبوم سوم او در خارج از کشور “پاپ کرن” نام داشت که در اسفند ۱۳۸۴ پخش شد. نام آلبوم “پاپ کرن” در ابتدا “تلافی” بود ولی درست چند ماه پیش از انتشار این آلبوم عده‌ای سودجو (به تعبیر خود شادمهر) مجموعه‌ای از آهنگهای قدیمی که او در ایران خوانده بود جمع کرده و تحت عنوان آلبوم “تلافی” در بازار پخش کردند. این آهنگها عبارت بود از: تلافی، اشک بی کسی، قید موندن رو بزن، شب برهنه، وقتی تو رو شناختم و دو ریمیکس از آهنگ ستاره.

آلبوم تقدیر

هفت تک آهنگ شادمهر با نام‌های «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک»، «بغض»، «بیا»، «تن تو» و «یه کاری کن» تحت عنوان آلبوم غیر رسمی با نام “سبب” در ایران منتشر شد که بعدها چهار آهنگ «سبب»، «رسیدی»، «مشکوک» و «یه کاری کن» همراه با چهار آهنگ دیگر «خیال»، «شیلا»، «ترس» و «تقدیر» به طور رسمی در آلبوم “تقدیر” از سوی کمپانی “سنتوری رکوردز” عرضه شد.

آلبوم طرفدار

آلبوم طرفدار از شادمهر عقیلی بعد از سه سال در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۱ از سوی کمپانی آونگ عرضه شد. آهنگ «حالم عوض میشه» طبق نظرسنجی شبکه من و تو ۱ و رادیوفردا به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۰ انتخاب شد. همچنین آهنگ انتخاب نیز براساس تمام نظرسنجی‌های انجام شده در فیسبوک به عنوان بهترین آهنگ سال ۹۱ انتخاب شد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *