پیرمرد سن بالایی که تا به حال رابطه ی جنسی نداشته

پیرمردی که بدون داشتن رابطه ی جنسی زندگی میکند

پیرمرد 120 ساله که تابحال رابطه جنسی نداشته

پیرمرد سن بالایی که تا به حال رابطه ی جنسی نداشته و راز طولانی شدن عمرش هم همین موضوع می باشد.

یک مرد هندی که ۱۲۰ سن سال داشته و بدنش سالم است مدعیست پیرترین انسان روی زمین است ! این مرد علی رغم سن بالا هنوز سالم بوده و خودش کارهای شخصیش را انجام میدهد .

پیرمرد 120 ساله که تابحال رابطه جنسی نداشته

کارت شناسایی این مرد نشان میدهد وی ۱۲۰ سال سن دارد .”اسوامی سیوانادا” راهب ۱۲۰ ساله هندوستانی ادعا می کند که پیرترین مرد در جهان است. وی با توجه به جزئیات پاسپورتش در ۸ آگوست ۱۸۹۶ به دنیا آمده است. این مرد از گینس خواسته تا ادعایش را مورد بررسی قرار دهد.

پیرمرد 120 ساله که تابحال رابطه جنسی نداشته

گفته می شود وی بعد از “جیروئمون کیمورا” ژاپنی که در سال ۲۰۱۳ در سن ۱۱۶ سالگی فوت کرد حالا به عنوان پیرترین انسان در جهان شناخته می شود. علیرغم سن بالایش وی بدون هیچ کمکی قادر به انجام کارهای روزانه اش است و حدود چند ساعت را در طول روز به یوگا می پردازد. وی راز طول عمرش را “یوگا”، “غذای بدون ادویه” و “پرهیز از رابطه جنسی” می داند.

پیرمرد 120 ساله که تابحال رابطه جنسی نداشته

وی در این خصوص می گوید: ” نظم و ترتیب مهمترین رکن زندگی است. انسان با داشتن نظم در عادت های غذایی، ورزش و روابط جنسی می تواند بر هر چیزی غلبه کند. کنترل بر خواسته ها و نداشتن حرص و طمع بزرگترین ثروت زندگی است. راز طول عمرم این است که من هیچ توقعی زیادی از زندگی ندارم.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *