بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی هم بازی شدند + عکس

بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی هم بازی شدند + عکس
خبری داغ در مورد بابک حمیدیان و همسرش
 بابک حمیدیان و همسرش: در عرصه فرهنگ و هنر مینا ساداتی و بابک حمیدیان هم به لیست زوج های هنرمند پیوسته اند و این روزها گویا خبرها حاکی از آن هستند که قرار است در یک فیلم با هم همبازی شوند.
بیوگرافی مینا سادتی و همسرش

بیوگرافی مینا ساداتی و همسرش

بیوگرافی کامل مینا ساداتی:

مینا ساداتی (زاده ۱۰ آذر ۱۳۶۰ – کاشان) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

بیوگرافی کامل بابک حمیدیان:

بابک حمیدیان (زاده ۱۳۵۹ در تهران)، وی دارای اصلیتی رشتی است. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم مزرعه پدری شروع کرد.

جزییات فیلم جدید بابک حمیدیان و همسرش

بابک حمیدیان حضور خود و مینا ساداتی در فیلم «ماه گرفتگی» را تکذیب کرد.

عکسهای مینا ساداتی و همسرش

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حضور او و مینا ساداتی در فیلم «ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی گفت: فیلمنامه آقای اطیابی به دست ما رسیده و تا کنون هیچ توافقی میان ما و این کارگردان محترم صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: انتظار ما از همکاران حرفه ای خودمان در سینما و دوستان خوبمان در مطبوعات این است که برای ثبت اخبار فعالیت های هنری و سینمایی در دنیای حرفه ای صداقت، دقت و وسواس پیشه کنند تا خدایی ناکرده درج و انعکاس یک خبر موجب قضاوت شدن و یا ایجاد سوءتفاهم در خانواده سینمای کشور نشود.

حمیدیان درباره فعالیت های تازه اش گفت: این روزها به همراه مینا ساداتی مشغول بازی در فیلم «شیب» به کارگردانی مانی باغبانی هستیم و هیچ قرارداد تازه ای ثبت نکردیم.

منبع: ویکی پدیا – مهر نیوز

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *