بازی استقلال و سایپا پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۹۵

بازی استقلال و سایپا پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۹۵

نتیجه بازی استقلال و سایپا ۹ اردیبهشت ۹۵

نتیجه بازی استقلال و سایپا 9 اردیبهشت 95

بازی استقلال و سایپا در پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ چند چند شد؟ |  نتیجه آنلاین بازی استقلال و سایپا پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی استقلال و سایپا ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی استقلال و سایپا ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی استقلال و سایپا پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی استقلال و سایپا ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه مسابقه استقلال و سایپا ۹ اردیبهشت ۹۵

در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر بازی استقلال و سایپا از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه دستجردی برگزار خواهد شد .

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: «ما تلاش خودمان را می کنیم و کاری نداریم که رقبا چه کار می کنند. تلاش کرده ایم بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دهند. سایپا چند هفته است نتایج خوبی نگرفته ولی آن ها بازیکنانی دارند که اگر به آن ها توجه نشود خطرساز خواهند بود. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.»
او درباره اینکه منصوریان گفته به دنبال هموار کردن قهرمانی تیمش است گفت: «منصوریان از خانواده استقلال است و نظرش را گفته. او مربی نفت است و برایش آرزوی موفقیت داریم. ما کاری نداریم رقبا چه کار می کنند. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.»
مظلومی درباره عمران زاده گفت: «یک جوی راه افتاده که رحمتی باعث وضعیت فعلی عمران زاده است. ولی او اصلا خبری از این ماجرا نداشت. با رحمتی مشورت می کنم ولی او درباره این مسئله چیزی نگفت. من خودم دیدم حنیف بی انگیزه است و او را در اختیار باشگاه گذاشتم. البته من نمی توانم یک بازیکن را اخراج کنم و باشگاه درباره او تصمیم می گیرد.»
سرمربی استقلال درباره انتقاد مدیرعامل سایپا از برگزاری بازی در ورزشگاه تختی گفت: «با احترامی که برای مدیرعامل سایپا قائل هستم، برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه به مسائل امنیتی هم بستگی دارد. ما تقاضا کردیم در تختی تمرین کنیم و اجازه دادند. سایپا هم می تواند آنجا تمرین کند. اگر هم به اعتراض ما باشد، ما باید اعتراض کنیم که چرا بازی سایپا و پرسپولیس در آزادی برگزار شد ولی بازی ما به تختی می رود.البته ما روی آسفالت هم بازی کنیم باید ببریم. ما منتظر لغزش حریفان هستیم و می خواهیم هواداران خود را شاد کنیم.»

ترکیب استقلال مقابل سایپا

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، امیدنورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده در این بازی مهم به میدان خواهند رفت.

ترکیب سایپا مقابل استقلال

استقلال: ۰      سایپا: ۰

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *