بیوگرافی کامل امیر غفور + عکس

بیوگرافی کامل امیر غفور + عکس

بیوگرافی کامل امیر غفور + عکس

نام و نام خانوادگی : امیر غفور

نام تیمی : A.GHAFOUR

نام مستعار: امپراطور

تاریخ تولد : ۱۶ خرداد ماه ۱۳۷۰ ( ۶ ژوئن ۱۹۹۱)

محل تولد: میدان کمال الملک شهرکاشان

پست : پشت خط زن – قطر پاسور

قد به سانتی متر: ۲۰۳

وزن به کیلو گرم : ۷۹

تیم باشگاهی : باریج اسانس کاشان

شماره پیراهن ملی : شماره ۱۰

زندگینامه امیر غفور
آمیر غفور به دلیل این که در مدرسه خاوری دوران راهنمایی اش فقط والیبال، هندبال و پینگ پنگ آموزش داده میشد شروع به بازی والیبال از سال ۸۳ کرد تا این که مربی تیم استقلال بازی او را دید و او را انتخاب کرد ولی از آن جایی که امیر غفور دانش آموز درس خوانی بود قبول نکرد تا اینکه در تابستان همان سال والیبال را دوباره شروع کرد و به باشگاه استقلال امید کاشان رفت و در آنجا بازی کرد تا به باشگاه باریچ اسانس که موسس آن مرحوم مهندس حجازی بود پیوست.

بیوگرافی کامل امیر غفور + عکس

بازیکن جوان تیم ملی والیبال از زمان بهنام محمودی والیبال را دنبال میکرده است و معتقد است محمودی والیبال ایران را به جهان معرفی کرده است.بازی میرکوویچ پشت خط زن صربستان در خارج و بهنام محمودی در داخل رو می پسندد.وی در مسابقات انتخابی المپیک در سال ۱۳۹۱ در بازی با ژاپن به عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال مردان ایران معرفی شد.

امیر غفور معتقد است در والیبال همه پست ها مشخص است. پاسور وظیفه پاس دادن دارد و اصلا نمی تواند امتیاز بگیرد. سرعتی باید دفاع کند. مگر چند امتیار می تواند بگیرد. لیبرو هم باید دریافت اولش برسد و قدرتی ها هم به همین ترتیب. اما اکثر حمله های تیم با پشت خط زن است. کارهای هجومی دارد. این موضع موجب می شود من معمولا به عنوان امتیاز آورترین بازیکن معرفی شوم. امیر غفور در ردیف بهترین های والیبال جهان قرار دارد. او در لیگ جهانی سال ۲۰۱۳ در بازی مقابل آلمان به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد و درکل، امتیاز آور ترین بازیکن ایران در لیگ جهانی بود.

بیوگرافی کامل امیر غفور + عکس

در مورد لژیونر شدن علاقه زیادی به بازی در لیگ های اروپایی دارد ولی به دلیل مشکل سربازی نمی تواند در حال حاضر لژیونر بشود.از میان مربی های خودش با آقای اکبرزاده مربی پایه یک اش خیلی صمیمی است او والیبال ای را مدیون ست کوویچ است چون معتقد است برای او بسیار زحمت کشیده است ولی ولاسکو برخلاف سایر مربیان به دنبال اسم و رسم نبوده و به او بها داد و او را برای بازی به تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *