برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

جدایی حمید گودرزی از همسرش

جدایی حمید گودرزی از همسرش

یکی از انواع خبرهای جذاب، خبر ازدواج، جدایی و طلاق چهره هاست، از این رو، ،یکی از جذاب ترین خبر های در روزهای اخیر  جدایی حمید گودرزی از همسرش است.

در مصاحبه هایی که از این زوج منتشر شده بود، خبری از مشکلات و اختلافات میان این دو نفر وجود نداشت، اما گویا جدایی این بازیگر مشهور کشورمان قطعی شده است.

بدیهی است، این بازیگر سینما و تلویزیون خبر جدایی خود را رسانه ای خواهد کرد.

طلاق حمید گودرزی , ماندانا دانشور

خبر جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور اینگونه که پیداست جدیت پیدا کرده و از حالت شایعه بیرون آمده و زوج معروف و نامی کشورمان ایران حمید گودرزی و همسرش که بسیار بخاطر عشق و علاقه به هم شهره تر شده بودند در راهروهای دادگاه برای طلاق می باشند .

بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است .

طلاق حمید گودرزی , حمیدگودرزی و ماندانا دانشور

اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل جدایی حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل جدایی حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است .

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت .

طلاق حمید گودرزی , حمیدگودرزی و ماندانا دانشور

جدایی حمید گودرزی از همسرش

طلاق حمید گودرزی , حمیدگودرزی و ماندانا دانشور

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-