دلایلی برای انجام دادن کارهایی که دوست ندارید

دلایلی برای انجام دادن کارهایی که دوست ندارید

تمریناتی برای انجام دادن کارهای سخت که دوست ندارید

عادت های سخت

۷ دلیل برای داشتن عادت‌های دردناک

آیا شما هم کارهای خود را تنها برای به چالش کشیدن خود انجام می‌دهید؟ منظورم فعالیت‌هایی است که شما را اذیت می‌کند. شاید شما هم کارهایی همچون تمرینات فیزیکی، شرکت در کلاس‌های مختلف، بازی‌های حافظه و سایر موارد را بدون میل و رغبت انجام می‌دهید و در مورد آن فکر نمی‌کنید. من همیشه به خاطر چیزهایی سپاسگذار بودم که در زندگی من تغییرات مثبتی ایجاد کرده‌اند. شاید این موارد بتواند زندگی شما را هم تغییر دهد. برخی از این عادت‌های دردناک می‌تواند به شما کمک کند زندگی بهتری داشته باشید.

  1. این موارد به شما انگیزه می‌دهد:

آیا تا به حال توسط کسی به چالش کشیده شده‌اید؟ پاسخ شما چه بوده است؟ حتما به خاطر اینکه نشان دهید آن‌ها در مورد شما اشتباه می کنند، با انگیزه بوده اید. این کار توانایی به چالش کشیدن خود را به طور منظم ایجاد می‌کند. به خودتان نشان می‌دهید که چه کسی رییس است. چالش‌ها را بپذیرید بنابراین می‌توانید احساس شادابی و نشاط از پیروزی‌های خود داشته باشید.

  1. این عادت‌ها، شما را در طرز فکر صحیحی برای تکمیل فعالیت‌های ذهنی قرار می‌دهد:

اگر شما هم دائما سعی می‌کنید تا جایی که ممکن است تلاش کمتری داشته باشید، هر چیزی که نیاز به تلاش و کوشش داشته باشد برایتان غیر قابل قبول به نظر می‌رسد. عادت‌های دردناک شما را از افتادن در این دام نگه می دارد زیرا به موقعیت‌های چالش برانگیز عادت کرده‌اید. شما فکر می‌کنید که هر چیزی نیازمند سخت کار کردن است و این نوع دیدگاه شما را وارد چالش‌های جدیدی خواهد کرد.

  1. ناراحتی‌های بیشتری را خواهید پذیرفت:

عادت کردن به تغییرات یا محیط جدید اصلا مهم نیست. شما هر روز با موارد دلهره آوری روبرو می‌شوید پس هیچ چیزی نمی‌تواند ناراحتتان کند.

  1. این عادت‌ها ممکن است شما را راه حل گرا بار بیاورد:

ذهن تنبل همیشه به دنبال راه حل‌های ساده و آسان می‌گردد. این افراد دوست ندارند زیاد تلاش کنند. شاید خبر خوب برای شما این است که عادت‌های دردناک شما را مقاوم‌تر می‌کند و باعث می‌شود در مشکلات به دنبال راه حل‌های جدیدی باشید.

  1. اعتقادات شما اوج خواهد گرفت:

هرچقدر عادت‌های دردناک خود را تحمل کنید، اعتقاداتتان نیز می‌تواند اوج بگیرد. در این صورت قادر خواهید بود فعالیت‌های زیادی انجام دهید. همیشه در اطراف ما افرادی هستند که می‌گویند تو نمی‌توانی اما من اعتقاد دیگری دارم. من معتقدم این افراد اشتباه می‌کنند. در تمامی رویکردهای خود تزلزل ناپذیر باشید.

  1. برای استفاده از زمان آماده هستید:

همیشه در حالت آماده باش قرار دارید و می‌توانید از زمان خود بهترین استفاده را بکنید. پس لازم نیست زمان زیادی را بر روی روش‌های انجام کار سپری کنید ، شما آماده انجام کار خود هستید. این عادت‌های دردناک شما را در سطح هوشیاری بالایی نگه داشته است.

  1. می‌توانید از این عادت‌ها برای غلبه بر ترس خود استفاده کنید:

این ها ابزار قدرتمندی است که می‌تواند برای غلبه بر ترس‌ها مورد استفاده قرار گیرد. مثلا شما می‌توانید از این موارد برای غلبه بر ترس صحبت کردن در جمع استفاده کنید.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *