ذکر برای دعای شب آرزو ها لیله الرغائب

ذکر مخصوص برای برآورده شدن دعا در لیله الرغائب

لیله الرغائب: شب آرزوها یا شب لیله الرغائب در آیین ما شیعیان به اولین جمعه ماه رجب گفته می شود که بنا به احادیث و روایات این شب دارای فضایل بسیاری است که مهمترین آن برآورده شدن حاجات است که در ادامه در این مطلب به ذکر دعایی برای این امر پرداخته ایم.دست اندرکاران سایت پورتال تاروت رنگی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از شما عزیزانِ همراه التماس دعا دارند.

شب آرزوها

چگونه در شب آرزوها دعایم برآورده شود؟

روز پنج شنبه اول آن ماه – در صورت امکان و بلا مانع بودن – روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز لیله الرغائب اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود و چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر” اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله” گفته شود.

پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر “سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکه والروح” گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر “رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم” گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر “سبوح قدوس رب الملائکه والروح” گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *