روش خوشحال و شگفت زده کردن شوهرتان

روش خوشحال و شگفت زده کردن شوهرتان

چگونه شوهرتان را شگفت زده کنید؟

زن woman

اگر متأهل هستید، می‌دانید که خوب و سالم نگه‌داشتنِ زندگی متأهلی‌تان کاری‌ بس دشوار است . زندگی روزمره می‌تواند شاد بودن در کنار یک‌دیگر را بسیار دشوار کند. در یک روز متوسط، نیاز است از خواب برخیزید، غذا بخورید، دوش بگیرید، لباس بپوشید و عازم محل کار شوید. وقتی به خانه باز می‌شد غذا می‌خورید و خستگی در می‌کنید و به رختخواب می‌روید. هیچ زمان خاصی برای سپری کردن با همسرتان وجود ندارد .

پس چگونه زندگی زناشوئی‌تان را در کنار روالِ عادیِ روزمره زنده نگه می‌دارید؟ غافل‌گیری‌ها! هر زمان یک لحظه‌ی اضافه داشتید، مردتان را را غافل‌گیر کنید. این‌کار شما، به او این حس را می‌دهد که به فکر او هستید، حتی زمانی‌که در اطراف شما نیست. این کار حتی ممکن است باعث شود کمی بیش‌تر گرفتار عشق‌تان شود.

احتمالا احساس می‌کنید زمان یا پول کافی برای آماده‌کردن یک غافل‌گیریِ تمام و کمال را ندارید. این همان دلیلی است که باعث شد این فهرست ۱۵تایی از غافل‌گیری‌های عالیِ را تهیه کنم. نه به بودجه‌ی زیاد و نه به زمان زیادی نیاز دارید. اصلا مهم نیست چه چیز در دسترس شما است، می‌توانید باعثِ وجد و با خوشحالی به بالا پریدن شوی‌تان باشید!

۱. یک یادداشت بنویسید

واقعا ؟ نوشتن یک یادداشت ؟ خسته‌کننده به نظر می‌رسد! ولی به من اعتماد کنید، این گونه نیست. مقداری کاغذ، حتی می‌تواند رنگی باشد، و یک خودکار، ترجیحا قرمز، بردارید و آن یادداشت را بنویسید. تا می‌توانید عاشقانه بنویسید. در جایی قرارش دهید که هر روز به آن می‌نگرد، مانند کیف پول‌اش یا جیب شلوارش و بگذارید آن معجزه روی دهد.

۲. قراری برای کارهای خانه

حتما به این مورد فکر می‌کنید که چه چیز مشترکی بین قرار و کارهای خانه وجود دارد؟ وجه اشتراک زیادی ندارند. ولی… تصور کنید به مردتان می‌گویید که پس از کار از فروشگاه برای‌تان مقداری شیر بخرد. او به فروشگاه می‌رود و به سوی شما می‌آید! و چه چیز در دستان شما است ؟ بلیط فیلم یا بازی که او تصمیم داشته ببیند! و این یک غافل‌گیری خوب است.

۳. روزی مخصوص پادشاه

منظورم این نیست که یک برده باشید، ولی یک روز را به خواسته‌های او اختصاص دهید. فهرستی از کارهایی فراهم کنید که دوست دارد انجام دهد یا غذاهایی که دوست دارد بخورد یا چیزهای که دوست دارد ببیند و آنها را انجام دهید. سعی کنید تا آن‌‌جا که می‌توانید از اقلام موجود در فهرست را انجام داده و از فهرست کنار بگذارید. وقتی به شما در انجام آنها کمک می‌کند لذت خواهید برد، مطمئنا از روزی مختص به خودش لذت خواهد برد.

۴. سرگرمی‌هایش را امتحان کنید

احتمالا مردتان یک سرگرمی دارد که زیاد مورد علاقه‌ی شما نیست. به‌عنوان مثال، همسرم عاشق یک بازی است. ولی مورد علاقه‌ی من نیست. بیشتر اوقات وقتی بازی مورد علاقه‌اش را انجام می‌دهد، من سرگرم کارهای خودم می‌شوم. از این رو برای حفظ اصل غافل‌گیری، سرگرمی او را امتحان کنید. با او بروید و آن سرگرمی را با هم انجام دهید. سعی کنید بفهمید چه چیزی او را به این سرگرمی علاقه‌مند کرده‌است. ممکن است مورد علاقه‌ی شما نباشد ولی او سپاسگزار تلاش‌تان خواهد بود.

۵. فرصت نهار

به زبان ساده، به محل کارش بروید و برای نهار غافل‌گیرش کنید. می‌توانید ساده برگزارش کنید و یک غذای خوشمزه در منزل بپزید، یا بسیار رؤیایی‌اش کنید و او را به صرف نهار بیرون ببرید. به خودتان بستگی دارد!

۶. ماه عسلِ دوباره

بله، می‌دانم چنین عبارتی وجود خارجی ندارد. وب‌گاه‌های بسیاری وجود دارند، مانند گروپون، که می‌توانید پیشنهاداتی در مورد سفرهایی ارزان قیمت‌تر بیابید. مشترک شوید تا ایمیل‌ها را دریافت کنید و هر زمان که به پیشنهاد خوبی برخورد کردید، همسرتان را غافل‌گیر کنید! هیچ چیزی بهتر از این نیست که پول‌های‌تان را پس‌انداز کنید و زمانی را در کنار هم سپری کنید.

۷. لُرد اسکاتلندی

این ایده ارزان‌ترین ایده نیست، ولی باید به این فهرست اضافه‌اش کنم. وقتی این مورد را مطالعه کردم، بسیار متعجب بودم! در این وب‌گاه، می‌توانید یک قطعه زمین در اسکاتلند بخرید و سپس عنوان لُرد و بانو به شما اعطاء خواهد شد. به مردتان لُرد نگویید تا غافل‌گیرش کنید، عنوانی رسمی به او بدهید! او احساس مردانگی واقعی خواهد کرد.

۸. غافل‌گیریِ غافل‌گیرانه

با قراردادن هدیه‌ی غافل‌گیرکننده‌تان در مکانی غافل‌گیرکننده مردتان را شگفت‌زده کنید. زمانی که در خواب است، با قلمی که با آب پاک شود یادداشتی بر روی بدن‌اش بنویسید، یا غافل‌گیریِ کوچکی در لباسش بیاندازید. او بیش‌تر از این‌که با غافل‌گیری‌تان شگفت‌زده شود، مبهوت مکانی خواهدشد که قرارش داده‌اید.

۹. جعبه‌ی عشقی منفجره

این ایده‌ی جعبه‌ی عشق منفجره را یافتم. می‌توانید آن را در منزل هم درست کنید، هم ساده است و هم ارزان. و مملو است از عشق شما! عکس‌ها، نقل قول‌ها، ایده‌ها و هر چیزی که فکر می‌کنید را به آن اضافه کنید.

۱۰. با هم آواز بخوانید

با یکدیگر بیرون بروید و او را با خواندنِ دونفریِ آوازهای مورد علاقه‌اش غافل‌گیر کنید. چه کسی اهمیت می‌دهد که خوب می‌خوانید یا نه؟ او باقی‌مانده‌ی شب را لبخند خواهد زد.

۱۱. سالی پر از قرارهای عاشقانه

این ایده بسیار بامزه است و به او نیز حق نظر می‌دهد. به ۱۲ قرار عاشقانه‌ی مختلفی بیندیشید که می‌خواهید در طول سال داشته‌باشد. آنها را بنویسید و هر کدام را در یک پاکت قرار دهید. سپس به او اجازه دهید انتخاب کند. به این روش شما برای هر ماه از سال یک قرار عاشقانه دارید، هر بار کاری متفاوت انجام می‌دهید.

۱۲. کتابچه‌ی تصویری کوچک سیاه

نزد یک عکاس محلی بروید و چند عکس جذاب و هنری تهیه کنید. یک کتابچه‌ی سیاه بگیرید و تمام تصاویری را که دوست‌دارید به آن اضافه کنید. او را با این کتابچه‌ی تصویری غافل‌گیر کنید، حال هر زمان که برگردد و نگاهی بیندازد شما را درست رد کنار خود خواهد داشت.

۱۳. به تحرک درآیید

فعالیت پر جنب و جوشی بیابید و با هم در آن شرکت کنید. در مسابقات مربوط به آن فعالیت شرکت کنید و خودتان را نشان دهید. اگر دیگران تحت تأثیر قرار نگیرند، مطمئن هستم که مردتان تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

۱۴. شجاعتی غیرمنتظره

به کاری فکر کنید که هیچ‌گاه انجامش نخواهیدداد…. حالا انجامش دهید! با مردتان بیرون بروید و کاری انجام دهید که انتظارش را نداشته‌است. این امر نقطه‌ی پرشی واقعی برای شما خواهد بود. او واقعا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت وقتی ببیند شما تنها کاری که از آن هراس داشتید را انجام می‌دهید.

۱۵. به سبک کلاسیک: ساده و شیرین

ساده‌ترین و شیرین‌ترین ایده‌ها می‌توانند بهترین و کامل‌ترین‌ها باشند. نامه‌ای بنویسید و بوسه‌هایی قرمز رنگ بر آن بزنید.. شامی در نور شمع داشته‌باشید. یا، اگر می‌خواهید کمی چاشنی به آن اضافه کنید، مقداری گلبرگ گل رز بر روی تخت‌تان بریزید! از خلاقیت‌تان استفاده کنید. او هر هدیه‌ای را که واقعا از قلب شما سرچشمه گرفته باشد، دوست خواهد داشت .

خوشحال كردن شوهر | خوشحال كردن زن | راههاي خوشحال كردن همسر | روشهاي خوشحال كردن همسر | روش خوشحال كردن همسر | راههاي خوشحال كردن شوهر | راههاي شاد كردن شوهر | روشهاي خوشحال كردن شوهر | راههاي خوشحال كردن همسر | روشهاي خوشحال كردن همسر | راههاي شاد كردن مردان | راههاي خوشحال كردن مرد | روشهاي خوشحال كردن شوهر | راههاي خوشحال كردن شوهر | روشهاي خوشحال كردن همسر | راههاي خوشحال كردن همسر | راههاي خوشحال كردن مرد

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *