شایعه پلمپ خانه مهرداد اولادی

شایعه پلمپ خانه مهرداد اولادی

چرا خانه مهرداد اولادی پلمپ شد؟
ماجرای پلمپ شدن منزل مسکونی مهرداد اولادی چیست؟

شایعه پلمپ خانه مهرداد اولادی

عبدالرحمن شاه حسینی درباره پلمپ شدن منزل مسکونی مهرداد اولادی می گوید: ابتدا جا دارد درگذشت این فوتبالیست ارزنده را به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. پلمپ محل زندگی اولادی قطعا با دستور مقام قضایی صورت گرفته و هیچ مقام دیگری نمی تواند چنین اقدامی انجام دهد.

او در ادامه تاکید می کند: با توجه به اینکه ایست قلبی برای اولادی رخ داده، قاضی پرونده می خواهد همه جوانب را بررسی کند تا اگر خدای ناکرده موضوع خاصی وجود دارد، کشف شود و به اطلاع عموم برسانند. من فکر می کنم گمانه زنی در این باره منطقی نیست و بی تردید مقام قضایی قصد دارد با استفاده از ابزارهای موجود مانند پزشکی قانونی شرایط را بررسی کند.

این قاضی بازنشسته صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: به طور کلی ما ۳ نوع فوت داریم؛ فوت معمولی، فوت مشکوک و قتل. در هر ۳ مورد قاضی برای بررسی موضوع بنا به شرایط تشخیص بررسی می دهد. او بنا به اختیاراتش می تواند دستور به پلمپ محل فوت بدهد. به طور کلی این موضوع امری غیرمتعارف نیست که تعجب کنیم. با توجه به اینکه اولادی انسان معروفی بوده است، سریعا موضوع انعکاس پیدا کرده و همه تعجب می کنند اما آنچه مسلم است باید تابع دستور مقام قضایی باشند و از اتفاقات تعجب نکنند.

پلمپ منزل مرحوم مهرداد اولادی

شایعه پلمپ خانه مهرداد اولادی

تصویر مربوط به پلمپ منزل مسکونی مهرداد اولادی

تکذیب پلمپ خانه مهرداد اولادی

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس ، درباره پرونده فوت مهرداد اولادی گفت: بر اساس شواهد و قرائن موجود در این پرونده موضوع خودکشی منتفی است و اصلا مورد بررسی هم قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: یکی از شایعاتی که در خصوص این پرونده مطرح می شود موضوع پلمب خانه مرحوم است که این موضوع نیز صحت ندارد و این اتفاق نیفتاده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تصریح کرد: یکی دیگر از شایعاتی که این روزها مطرح شده درباره دستگیری یک زن در این پرونده است که متاسفانه این نیز از همان دست شایعاتی است که برخی از رسانه ها به آن پرداخته اند و به هیچ عنوان صحت ندارد.

قاضی شهریاری گفت: پیکر مهرداد اولادی بر اساس اعلام نظر مسئولان بیمارستان با عارضه ایست قلبی به بیمارستان آورده شده و از آنجا که باید علت ایست قلبی مشخص می شده است پیکر مرحوم به پزشکی قانونی منتقل شد تا کالبدشکافی صورت گیرد.

وی گفت: پس از آنکه آزمایشات انجام شود به طور قطع نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *