طرز تهیه نوشیدنی خنک کیوی طالبی

طرز تهیه نوشیدنی خنک کیوی طالبی
نوشیدنی سرد تابستانی کیوی و طالبی مجلسی
نوشیدنی کیوی و طالبی
 نوشیدنی کیوی و طالبی : کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است. همچنین دانه‌های سیاه آن حاوی ویتامین D است. کیوی همچنین دارای ویتامین A، ای ویتامین‌های ب۱، ب۲، ب۳ فولیک اسید و سایر ویتامین‌های گروه ب است. کیوی از میوه‌های بسیار کم‌کالری است. از طرفی ویتامین C بالایی که در طالبی وجود دارد به همراه بتاکاروتن، احتمال بروز سرطان هایی نظیر سرطان ریه، پستان، مثانه، روده بزرگ، معده و لوزالمعده را در افراد مستعد کاهش می دهد. این دو ماده مغذی (ویتامین C و بتاکاروتن) با فعالیت آنتی اکسیدانی که دارند، از فعالیت تخریبی رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و مانع تشکیل غدد سرطانی می شوند. بنابراین قصد داریم در این مطلب طرز تهیه نوشیدنی مفید کیوی و طالبی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای نوشیدنی کیوی و طالبی:

  • آب سیب :‌ یک و یک چهارم پیمانه (خنک شده)
  • کیوی : یک عدد (پوست کنده، قطعه قطعه شده و یخ زده)
  • کیوی و طالبی :‌ (برش‌ های حلقه‌ ای، اختیاری)
  • طالبی :‌ ۲ پیمانه (قطعات یخ‌ زده)

طرز تهیه نوشیدنی کیوی و طالبی:

کلیه مواد شامل آب سیب، کیوی و طالبی را داخل مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید.
مخلوط آماده شده را که برای دو نفر کافیست، داخل لیوان ها ریخته و لبه لیوان‌ها را در صورت تمایل با حلقه های کیوی و طالبی تزیین کنید.

نوشیدنی کیوی و طالبی : طرز تهیه انواع نوشیدنی و اسموتی, نوشیدنی با کیوی, نوشیدنی با طالبی, آب طالبی, آب کیوی, اسموتی کیوی, اسموتی طالبی, طرز تهیه انواع اسموتی, طرز تهیه نوشیدنی خنک برای تابستان, خواص کیوی, مضرات کیوی, خواص طالبی, مضرات طالبی, خواص طالبی برای پوست, خواص کیوی برای پوست, مضرات کیوی, مضرات طالبی, خواص خوراکی ها, خوراکی های کم کالری, آبمیوه های طبیعی, طرز تهیه آب طالبی

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *