عکس اینستاگرام بهاره کیان افشار + بیوگرافی کامل

عکس اینستاگرام بهاره کیان افشار + بیوگرافی کامل

عکس سلفی ۹۵ جدید بهاره کیان افشار + بیوگرافی بهاره کیان افشار

عکس سلفی بهاره کیان افشار + بیوگرافی بهاره کیان افشار

در این قسمت از زندگی ایرانی برای شما عزیزان عکس سلفی بهاره کیان افشار + بیوگرافی بهاره کیان افشار قرار داده شده است .

عکس های جدید بهاره کیان افشار

عکس های جدید بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان‎ افشار از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی بازیگری را به‎طور حرفه‎ای از سال ۱۳۸۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی (در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبله‌ی فریبا رمضان‌پور ) آغاز کرد.

سینمایی

    گناهکاران (۱۳۹۱) به کارگردانی فرامرز قریبیان)
هیچ کجا هیچکس (۱۳۹۱) به کارگردانی ابراهیم شیبانی)

تلویزیونی

    کلاه پهلوی (۱۳۹۱) به کارگردانی سید ضیاءالدین دری)

گزینه بازیگری نقش اول فیلم جنجالی لاله

هم‎زمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۱، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی «لاله» (درباره لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‎رانی ایران) اعلام شد که سرانجام بهاره کیان‎افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب شده است. ولی، چندی بعد در بعضی رسانه‎ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل این بازیگر با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده است. آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه‎های قبلی ایفای این نقش بودند.سرانجام، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.
ترانه‎ سرایی

بهاره کیان ‎افشار ترانه‎سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان، را انجام داده است. نماهنگ این قطعه در سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

قسمتی از گفتگو با بهاره کیان افشار
در فيلم‌هاي «گناهکاران» و «هيچ‌کجا، هيچ‌کس» هم در نقش خاکستري بازي کرديد. به ايفاي نقش‌هاي خاکستري علاقه داريد؟
اين نقش‌ها را از ميان پيشنهادهاي موجود انتخاب کرده‌ام. در وجود همه آدم‌ها خير و شر توامان وجود دارد؛ در وجود برخي‌ خير بيشتر و در وجود برخي ديگر شر بيشتري وجود دارد بنابراين معتقدم همه آدم‌ها شخصيت خاکستري دارند.

از آنجا كه معمولا شخصيت خانم‌ها در فيلمنامه‌ها مثبت يا منفي صرف ترسيم مي‌شود، با انتخاب‌هاي محدود براي بازي مواجه نيستيد؟
چرا، متاسفانه يکي از معضلات بزرگ سينماي ايران، کمبود فيلمنامه خوب است. در اغلب اين فيلمنامه‌ها شخصيت‌پردازي مطالعه‌شده، محدود به۳-۲ شخصيت اصلي است و نويسنده‌ها در مورد پردازش بقيه شخصيت‌ها دقت چنداني به خرج نمي‌دهند. اين نوع نقش‌ها فقط در حکم کاتاليزور عمل مي‌کنند.

محکم بودن رابطه شما با پدرتان چقدر باعث موفقيت کاري و شخصي‌تان شده است؟
خيلي تاثير دارد و من موفقيت زندگي‌ام را مديون والدينم هستم. البته ابتدا با فعاليت من در حرفه بازيگري مخالفت مي‌کردند اما به مرور زمان، خوشبختانه نظرشان تغيير کرد و اكنون مشتاقانه کارهايم را دنبال مي‌کنند. دلگرم بودن به خانواده و حمايت آنها از فرزندانشان مانع از بروز خيلي از خطاها در زندگي جوان‌ها مي‌شود.

در سينماي ايران، براي موفقيت به جز توانايي، به شانس هم نياز است؟
شايد! من هميشه براي رسيدن به هدفم تلاش مي‌کنم. مسير و جايگاه هر بازيگر، به نگاه خودش و تلاشي كه براى نشان دادن توانايي‌هايش انجام مي‌دهد، بستگي دارد. اگر فعل خواستن صرف شود، مي‌توان به هر موفقيتي دست پيدا کرد. براي ثبت هر مرحله از موفقيت و رشد و پويايى در اين حرفه، در هر مرتبه بازيگري بايد با پشتكار دائم خواست و تلاش کرد. يک خطا و اشتباه مي‌تواند همه زحمات را به هدر دهد و اين بسيار سخت و پيچيده است. من هميشه مي‌خواهم يک بازيگر خوب و مطرح بمانم.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *