عکس سام درخشانی و پژمان بازغی در کنار همسرشان

عکس سام درخشانی و پژمان بازغی در کنار همسرشان
 بیوگرافی پژمان بازغی

سام درخشانی و پژمان بازغی: در این مطلب عکسهای جدید سام درخشانی و همسرش و همینطور عکسهای جدید پژمان بازغی و همسرش را برای علاقه مندان به دیدن عکس بازیگران و همسرانشان در نظر گرفته ایم؛ همچنین بیوگرافی این دو بازیگر جوان کشورمان را نیز در ادامه می توانید بخوانید.

بیوگرافی کامل سام درخشانی

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.
سام درخشانی از شاگردان مرحوم استاد سمندریان است که در سال ۱۳۷۸ با سریال شب زدگان پا به عرصه هنر گذاشته , وی پس از آن با حضور در سریال های موفقی همچون سالهای برف و بنفشه و ماچند نفر جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کرد.

سام درخشانی ستاره محبوب و پرطرفدار است که در سالهای اخیر در پربیننده ترین سریالهای تلویزیونی همچون نابرده رنج ,رویای گنجشکها , پژمان , اوای باران , همه چیز آنجاست و پشت بام تهران حضور بسیار چشمگیر و موفقی داشته است. وی فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی را در نوبت اکران برای سینما دارد. سام درخشانی به عنوان سفیر دیابت برگزیده شده است .
وی در خرداد ماه ۱۳۹۴ با بانو عسل امیرپور ازدواج کرد.

بیوگرافی کامل پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می‌گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران باز می‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلمهایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است.

حضور پژمان بازغی و سام درخشانی در اکران خصوصی فیلم «خنده های آتوسا»

بیوگرافی پژمان بازغی

سام درخشانی و همسرش

منبع:سیمرغ – ویکی پدیا

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *