عکس های دیدنی هیلا صدیقی / بیوگرافی کامل

جدیدترین عکس های هیلا صدیقی + بیوگرافی هیلا صدیقی

جدیدترین عکس های هیلا صدیقی

جدیدترین عکس های هیلا صدیقی + بیوگرافی هیلا صدیقی

در این قسمت از جزقلزندگی ایرانی برای شما عزیزان جدیدترین عکس های هیلا صدیقی + بیوگرافی هیلا صدیقی قرار داده شده است .

عکس های جدید هیلا صدیقی

عکس های جدید هیلا صدیقی

((بیوگرافی هیلا صدیقی))

هیلا صدیقی (هیلا صدیقی) (زاده ۱۳۶۴ در تهران) شاعر، نقاش و فعال اجتماعی است.
زندگی

هیلا صدیقی در سال ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران متولد شد و یکسال پس از آن به همراه خانواده به شهری که پدرش دوران نوجوانی خود را آنجا گذرانده بود، یعنی؛ استانبول در ترکیه مهاجرت نموده و تا اواخر سال ۱۳۶۹ در آنجا سکونت داشت. وی پس از بازگشت به ایران تحصیلات ابتدائی را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۸ خورشیدی (سال دوم دبیرستان) به عنوان یکی از دو دانش‌آموز منتخب از سطح کشور به عضویت افتخاری کمیسیون فرهنگی شورای عالی وزارت آموزش و پرورش درآمد که تا پایان دبیرستان ادامه یافت. در همان سال به عضویت هیئت مؤسس و شورای مرکزی کانون جوانان همصدا درآمد و به فعالیت فرهنگی و اجتماعی در حوزه منظقه شش تهران پرداخت. او همچنین سردبیر نشریه شهر بچه‌ها شد که در سطح مدارس منطقه ۶ تهران توزیع می‌شد.

او در تابستان ۱۳۸۱، انجمن فرهنگی ادبی نیستان را تأسیس کرد و جوان‌ترین دبیر انجمن فرهنگی، ادبی ایران شد. جلسات ادبی این انجمن ابتدا به صورت فصلی و سپس به صورت ماهانه تا بهار سال ۱۳۸۸ خورشیدی برگزار می‌شد. در این مراسم شاعران معاصر و اساتید حضور داشتند و گروه‌های مختلف موسیقی نیز قطعاتی را اجرا می‌کردند. او در همان سال سردبیر نشریه شهر بچه‌ها وابسته به شهرداری منطقه ۶ شد و در راه‌اندازی موزه منزل پدری دکتر شریعتی هم همکاری داشت. وی در سال ۱۳۸۲ وارد دانشگاه شد و در رشتهٔ حقوق شروع به تحصیل کرد.

هیلا صدیقی در ۱۳۸۵ ستاد انتخاباتی باران را تأسیس کرد و در انتخابات‌های مختلفِ شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری از نامزدهای عمومااصلاح طلب حمایت کرد. فعالیت این ستاد تا سال ۱۳۸۸ ادامه یافت. او در سال ۱۳۸۶ به کمک برخی از دوستانش کانون کیمیاداران جوان را با هدف حفظ و احیای میراث فرهنگی کشور تأسیس کرد و سپس دبیر آن کانون شد. وی در سال ۱۳۸۷ مسئول واحد حقوقی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران شد که در سال ۱۳۸۸ از این سمت استعفا داد.

او دارای مدرک کارشناسی حقوق است.
ازدواج

او در سال ۱۳۹۱ در حالی که ممنوع‌الخروجی اش برداشته شده بود سفری به هند و دبی داشت. هیلا صدیقی در این سفر با یکی از دوستان قدیمی اش پس از سه سال ملاقات کرد و پس از آن با او تصمیم به ازدواج گرفت. پس از ازدواج هیلا صدیقی و همسرش بین تهران و دبی در سفر بودند.
جایزه دیده بان حقوق بشر

او در سال ۲۰۱۲ میلادی برنده جایزه هلمن همت دیده بان حقوق بشر شد.

عکس های جدید هیلا صدیقی در اینستاگرام

عکس های جدید هیلا صدیقی

عکس های جدید هیلا صدیقی در اینستاگرام

عکس های جدید هیلا صدیقی

عکس های جدید هیلا صدیقی در اینستاگرام

عکس های جدید هیلا صدیقی

بیوگرافی هیلا صدیقی, تصاویر جدید هیلا صدیقی, تصاویر هیلا صدیقی, جدید ترین عکس های هیلا صدیقی, جدیدترین عکس های هیلا صدیقی, هیلا صدیقی, عکس اینستاگرام هیلا صدیقی, عکس جدید هیلا صدیقی, عکس هیلا صدیقی, جدیدترین عکس های هیلا صدیقی, عکس های جدید هیلا صدیقی, عکس های هیلا صدیقی

عکس های جدید هیلا صدیقی در اینستاگرام

عکس های جدید هیلا صدیقی

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *