عکس های لو رفته از آیفون ۷

عکس های لو رفته از آیفون ۷
آخرین تصاویر درز کرده از آیفون ۷

ماه پیش شاهد درز تصاویر رندر شده‌ای از آیفون ۷ با بدنه سرامیکی بودیم، این‌گونه که پیداست این تصاویر صحت دارد چرا که باز هم شاهد تصاویر جدیدی منتسب به آیفون ۷ با بدنه سرامیکی و باتری بزرگتر هستیم.

عکس های لو رفته از آیفون 7

استفاده از بدنه سرامیکی در گوشی‌های همراه هوشمند چیز عجیبی نیست و پیش از این اچ‌تی‌سی نیز از سرامیک در قاب گوشی‌ خود استفاده کرده بود. اگر خاطر شما باشد اچ‌تی‌سی وان اِس که محصول ۴ سال پیش است از سرامیک در بدنه خود استفاده کرده بود؛ اما بدنه این گوشی بیش از اندازه معمول باریک به نظر می‌آمد و به مذاق کاربران خوش نیامد. به هر ترتیب از سال ۹۰ تاکنون فناوری پیشرفت زیادی داشته است و چه بسا کیفیت سرامیکی که در بدنه آیفون ۷ به کار گرفته شده نسبت به مواد تشکیل دهنده قاب اچ‌تی‌سی وان اس تفاوت داشته باشد.

همان‌گونه که اشاره شد در کنار بدنه سرامیکی، در این تصاویر رندر شده میزان حجم باتری بیشتری نیز در آیفون ۷ به چشم می‌خورد. به این ترتیب احتمال می‌رود باتری آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶s حدود ۶.۵ درصد بیشتر باشد.

حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز شایعه دیگری است که احتمال می‌رود در آیفون ۷ صورت پذیرد، حدف این درگاه دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که یکی از آنها افزایش حجم باتری در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است. به هر ترتیب اگر این تصاویر رندر شده صحت داشته باشند می‌توان گفت که آیفون ۷ از باتری بزرگ‌تری برخوردار باشد.

عکس های لو رفته از آیفون 7

در پایان باید خاطر نشان کرد که بدون شک ارتقا میزان باتری در آیفون ۷ به آن اندازه‌ای نیست که کفاف حجم کار بالای کاربران را بدهد اما باز هم این تغییر را به فال نیک می‌گیریم.

منبع: فارنت

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *