ماشین اسپرت تسلا اس s در بازار ایران + عکس

ماشین اسپرت تسلا اس s در بازار ایران + عکس

خودروی اسپرت تسلا S در راه بازار ایران

خودروی اسپرت تسلا S در راه بازار ایران

اخیرا شایعاتی در مورد ورود خودروی اسپرت تسلا S به بازار خودروی ایران شنیده می شود که این خودرو جزء سریعترین سوپر اسپرت های با انرژی الکتریکی می باشد. باید منتظر بود و دید که زمان ورود این خودروی با سوخت پاک به کشور ایران کی خواهد بود .

در حالی که تسلا مدل ۳ سرخط خبرها را در هفته‌های اخیر اشغال کرده است، این شرکت خودروسازی مدل‌های قبلی خود را هم فراموش نکرده. در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره این خودرو به گوش می‌رسید؛

شایعاتی که بیان می‌کردند شرکت سازنده قرار است به طراحی‌مجدد و روزآمدسازی این خودرو دست بزند. حال شرکت تسلا، این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی لوکس، رسما تایید کرده قرار است یکی از مدل‌های قدیمی‌تر خود یعنی تسلا مدل S را مجددا طراحی کند. تسلا قرار است چراغ‌ها و نمای جلویی را در کنار چند مورد دیگر از این خودرو روزآمد کند.

همچنین کارخانه سازنده این خودرو عنوان کرده که قرار است سیستم تصفیه هوای درونی تسلا مدل S به روز شود. سیستمی که به ادعای این شرکت نسبت به فیلتر هوای هر نوع خودروی دیگر ۱۰۰ برابر کارآمدتر است.

خودروی اسپرت تسلا S در راه بازار ایران

همچنین باتری این خودرو تغییر کرده و به جای باتری ۴۰ آمپری از باتری قدرتمندتر ۴۸ آمپری در آن استفاده شده. این باتری در عین حال نسبت به مدل قدیمی سریع‌تر هم شارژ می‌شود.

تسلا مدل S جدید با دو طراحی داخلی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. مدلی که طراحی داخلی آن رنگ چوب است و مدلی دیگر که در رنگ طراحی داخلی آن از رنگ چوب تیره استفاده شده.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *