مرگ کودک ۶ ساله شهردار زنجان را رندانی کرد

مرگ کودک ۶ ساله شهردار زنجان را رندانی کرد

مرگ دردناک کودک شهردار را روانه زندان کرد

مرگ دردناک کودک شهردار را روانه زندان کرد

در این قسمت از زندگی ایرانی مرگ دردناک کودک شهردار را روانه زندان کرد را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

مرگ کودک ۶ ساله، شهردار را روانه زندان کرد

حسن مظفری به محض دریافت گزارش وقوع حادثه منجر به فوت یک کودک شش ساله در انتهای خیابان درمانگاه، دستورات قضایی لازم را به شعبه دوم بازپرسی صادر کرد.در همین راستا بازپرس در مکان حادثه حضور یافت و در بررسی‌ها مشخص شد کودک شش ساله (محمدامین بیات) به علت نبود حفاظ و درپوش روی کانال و چاه‌های ایجاد شده در منطقه، به درون یکی از چاه‌های آب با عمق حدود چهار متر سقوط کرده و به علت خفگی در آب فوت کرده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری دادستان مرکز استان زنجان به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرا در محل حضور یافتند و از نزدیک محل حادثه را بازدید و علاوه بر معاینه کامل اطراف چاه آب مورد نظر با خانواده کودک فوتی و اهالی محل دیدار کردند.

سپس بلافاصله شهردار زنجان، شهردار منطقه ۳ و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری احضار شدند و از رئیس شورای شهر نیز دعوت به عمل آمد و با حضور اهالی منطقه در دفتر دادستانی اظهارات مسئولان فوق و مردم منطقه، ثبت و پرونده حادثه به کارشناس مربوطه ارجاع شد.

مظفری در خصوص این حادثه گفت: با وجود تذکرات و هشدارهای مکرر این مرجع به شهرداری برای رعایت استانداردها و اصول ایمنی در انجام پروژه‌های عمرانی و شهرداری و نیز ارسال مکاتبات متعدد به شهرداری و شرکت‌های خدمات‌رسان در خصوص رسیدگی به کنده‌کاری‌های غیر اصولی سطح شهر باز شاهد ضعف مدیریت و کوتاهی مسئولان شهرداری در بحث حفر کانال و چاه بودیم و همچنین به دلیل نبود نظارت و رها کردن اقدامات نیمه‌کاره، با کمال تأسف شاهد فوت یکی دیگر از همشهریان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده و با توجه به انجام نشدن نظامات دولتی و ضعف نظارت و کوتاهی انجام شده از سوی مسئولان شهرداری طی دستور قضایی، شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه ۳ تحت نظر قرار گرفته و بررسی و تحقیقات قضایی بعدی در حال انجام است که به محض تکمیل تحقیقات گزارش نهایی اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان تاکید کرد: در رابطه با پرونده مذکور با قاطعیت و بدون هیچگونه اغماضی با مسببین حادثه برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *