برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

معرفی جزیره اوماناک در گرینلند + عکس

معرفی جزیره اوماناک در گرینلند + عکس

جزیره اوماناک مکان زیبا در گرینلند

جزیره زیبای اوماناک که در قطب شمال قرار دارد، جاذبه های طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده است که معروف ترین آن ها قله های دو قلو است. این کوه ها آنچنان از چشم اندازه های زیبا و عالی برخورددار هستند که تمام جزیره تحت الشعاع خود قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این منطقه عالی با زندگی ایرانی همراه شوید .

اوماناک یک جزیره و شهر پر از نقش و نگار از مناطق کاسوییتسوپ می باشد که در ۵۹۰ کیلومتری شمال غرب گرینلند و قطب شمال قرار گرفته است. همه ی چشم اندازه ها و مکان های دیدنی این جزیره تحت الشعاع قله های دوقلوی کوه گرانیتی با ۱۱۷۰ متر ارتفاع قرار گرفته است، همینطور اسم اوماناک در برگیرنده تمام نیمه ی شمالی این جزیره می باشد. معنی کلمه ی اوماناک در گرینلند ( به شکل قلب) می باشد، که به قله ی دوقلوی که در آن واقع شده شبیه قلب است.

جزیره اوماناک مکان زیبا در گرینلند

جزیره ی اوماناک در شمالی ترین شهر های گرینلند قرار گرفته است. این جزیره در مدت سه ماه تابستان، خورشید هرگز از خط افق پایین تر قرار نمی گیرد و در زمستان نیز ماه های تاریک را به وجود می آورد. این شهر دارای ۱۲۰۰ نفر در جنوبی ترین نقطه ی جزیره قرار گرفته اند و اصلی ترین شغل افراد این شهر عمدتا ماهیگیری و شکار می باشد. همینطور در این بخش یک کارخانه ی کنسرو سازی و یک معدن سنگ مرمر وجود دارد. محققان و دانشمندان از جزیره اوماناک به اسم یک پایگاه برای انجام تحقیقات میدانی در یخچال های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

جزیره اوماناک مکان زیبا در گرینلند

جزیره اوماناک مکان زیبا در گرینلند

 

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-