نمایشگاه الکامپ ۹۵

نمایشگاه الکامپ ۹۵

 نمایشگاه الکامپ 95

از تاریخ ۲۵ / ۹ / ۹۵ تا تاریخ ۲۸ / ۹ / ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی دایر می باشد. این نمایشگاه با نام نمایشگاه الکامپ نیز مشهور می باشد. شما برای حضور و بازدید در نمایشگاه الکامپ ۹۵  در تاریخ های مذکور می توانید به نمایشگاه بین المللی مراجعه نمایید. اصطلاحات رایج دیگری که برای نام این نمایشگاه به کار می رود: ال کام – علکام – علکامپ – و واژه صحیح:  الکامپ می باشد.

* در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه الکامپ در سال ۹۵ حتما تاریخ اصلاح خواهد شد.

 

* تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه الکامپ ( elecomp ) درست مباشد و ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ ۹ صبح الی ۱۷ اعلام شده است و شما عزیزان می توانید در روزهای اعلام شده و ساعات مذکور به این نمایشگاه مراجعه نمایید.

 

* برای مشاهده تاریخ نمایشگاه تلکام به صفحه مذکور با کلیک بر روی لینک نمایشگاه تلکام مراجعه نمایید.

 

شما با شرکت در این نمایشگاه می توانید اطلاعات کاملی درباره تجارت روز جهان یعنی تجارت الکترونیک کسب نمایید و معلومات خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی و راه های آن افزایش دهید.

همچنین اگر در زمینه الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارید، می توانید از طریق نمایشگاه الکامپ ۹۵ با سایر مشاغل مربوط به خود و همکاران خود آشنا شده و مراتب همکاری بین شرکت خود و آنها را فراهم نمایید.

در این نمایشگاه فناوری های جدید کامپیوتری و نرم افزاری نیز ارائه خواهد شد.

با توجه به گستر استفاده از اینترنت و کامپوتر و نرم افزار های جدید، هر ساله نمایشگاه الکامپ که در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فعالیت می نماید، یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه های برگزار شده در سال می باشد.

بُعد دیگر این نمایشگاه ابزار های الکترونیک جدید می باشد که با تلفیقی از علم روز و متصل شدن آنها به اینترنت، جذابیت فوق العاده ای را برای کربران ایجاد نموده اند؛ شما می توانید در این نمایشگاه با این گونه ابداعات جدید در زمینه الکترونیک نیز آشنا شوید.

از اخبار نمایشگاه کامپیوتر امسال که منتشر شده است، می توان استنباط نمود که نمایشگاه پر باری نسبت به سالهای گذشته خواهد بود و نمایشگاه الکامپ ۹۵ که با توجه به پر بازدید بودن هر ساله آن در بین سایر نمایشگاه ها، می تواند امسال رکورد بازدید سال های قبل نمایشگاه الکامپ را بشکند.

مهمترین موضوعی نیز که از برپایی این نمایشگاه در روز های انتهایی پاییز ۹۵ قرار است به آن پرداخته شود، مبحث تجارت الکترونیک می باشد که روز به روز در جهان بعد گسترده تری پیدا کرده است.

شرکت برگزار کننده این نمایشگاه و مدیریت نمایشگاه الکامپ ۹۵ بر عهده شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران می باشد و شما می توانید در صورت درخواست برای اجاره غرفه در این نمایشگاه می توانید از طریق شماره ( ۲۱۹۱۹-۰۲۱) مراتب را جهت حضور خود پیگیری نمایید.

ضمنا در صورت بدست آوردن اطلاعات در مورد نمایشگاه الکامپ ۹۶ اطلاعات این نمایشگاه نیز خدمت شما عزیزان در پست های بعدی وب سایت درباره همه چیز قرار خواهد گرفت.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ :

تهران – بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *