پرسپولیس و نفت تهران پنج شنبه ۹ ازدبهشت ۹۵

پرسپولیس و نفت تهران پنج شنبه ۹ ازدبهشت ۹۵

نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران ۹ اردیبهشت ۹۵

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال اهواز 3 اردیبهشت 95

بازی پرسپولیس و نفت تهران در پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ چند چند شد؟ |  نتیجه آنلاین بازی پرسپولیس و نفت پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه بازی پرسپولیس و نفت تهران ۹ اردیبهشت ۹۵ |  نتیجه مشابقه پرسپولیس و نفت تهران ۹ اردیبهشت ۹۵

در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر بازی پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد .

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز برگزار می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می گیرند.بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از صرف صبحانه، از ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه عرق گیری کردند.

برانکو ایوانکوویچ در لابی هتل با تیم آنالیز صحبت ها و مشورتهای لازم را انجام داد و سپس به بازیکنان تیمش که کارت زرد داشتند؛ گوشزدهای لازم را انجام داد.محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هماهنگی های لازم را در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی انجام داد. او از راننده اتوبوس خواست سر ساعت مقرر در هتل حاضر باشد.

تدارکات ایم فوتبال پرسپولیس طبق قرار، یک ساعت زودتر در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند و وسایل و لباس های بازیکنان را آماده می کنند.بازیکنان از ساعت ۱۳ برای صرف ناهار آماده شدند و نفراتی  از جمله امید عالیشاه، علی علیپور، محمد انصاری، مهدی طارمی، احمد نورالهی و مصطفی قنبرپور هم برای اقامه نماز به سمت نمازخانه هتل رفتند.

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت تهران

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور.

*** *** *** ***

ترکیب نفت تهران مقابل پرسپولیس

پرسپولیس: ۰      نفت تهران: ۰

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *