گریم و آرایش حرفه ای لب + آموزش

گریم و آرایش حرفه ای لب + آموزش

آموزش گام به گام گریم و آرایش لب

آموزش آرایش لب

آموزش گام به گام گریم و آرایش لب: برای طرفداران آرایش لبها در این مطلب آموزش گام به گام را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

نکته مهمی که قبل از هر گونه آرایش لب باید بدانید آن است که اگر لب هایتان نم دار باشند جلوه حجیم تری دارند. پس همیشه از یک نرم کننده مناسب استفاده کنید.

آموزش گریم لبها:

با استفاده از یک مداد رنگ روشن خطی در وسط لبهایتان بکشید. قسمت کمانی بالای لب را کاملا با این مداد روشن کنید. می توانید انگشت سبابه را در وسط لب هایتان قرار دهید درست همین قسمت لب باید رنگ روشن بخورد. دقت کنید پایین تر از محدوده لبتان حرکت نکنید و روی پوست صورت این خط را نکشید.

در مرحله بعد خط لب تان را برداشته و خط لبهایتان را بکشید. خط لب را به سمت داخل لب تان بکشید. ترجیحا از خط لب تیره استفاده نکنید.

با کمک دست تان خط لب را به سمت داخل لب تان بکشید تا با رنگ روشن وسط لب تان مخلوط شود و خط های اضافه از بین رود.

آموزش گام به گام گریم و آرایش لب

در مرحله بعد رژ لب تان را بزنید. از رژ لب روشن و براق استفاده کنید. رژ لب روشن باعث می شود برجستگی وسط لبهایتان بهتر دیده شود.

نکته: اگرلب پایین شما نازک است خط لب را پایینتر از خط معمولی لب بکشید و آن را با رژ لب پر کنید. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد. در مورد لب بالا هم در صورتی که نازک است همین کار را انجام دهید.

نکته: اگر لبهای شما بزرگ است از رژ لب مات استفاده کنید. رژ لب براق و روشن برای شما مناسب نیست.

نکته: رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پایین بزنید.

منبع: تاپ ژورنال، مجله برتر عروس ایرانی

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *