برای موفقیت تنها یک راه باقیست و آن خودتان هستید.

گوشی موبایل هوواوی Honor V8 + عکس

گوشی موبایل هوواوی Honor V8 + عکس

Honor V8 گوشی جدید هوآوی با دوربینی دوگانه

هونور V8

بر اساس شایعات منتشر شده تنها یک روز به معرفی رسمی گوشی Honor V8 از سوی کمپانی چینی هوآوی مانده و امروز با انتشار تصاویری از پشت گوشی، وجود دوربین دوگانه در این گوشی به چشم می خورد .

کمپانی چینی هوآوی با همکاری که با کمپانی معتبر لایکا داشته است، موفق به تولید پرچمدارانی با دوربین های دوگانه شد که توجه ویژه ای نیز به این گوشی ها شد. و اکنون به نظر می رسد این کمپانی تصمیم دارد از تکنولوژی دوربین های دوگانه در دیگر گوشی ها نیز استفاده کند.

شایعات جدید منتشر شده حاکی از این هستند که این شرکت چینی قصد دارد فردا (۲۱ اردیبهشت- ۱۰ مه) اسمارت فونی با نام Honor V8 را که از دوربینی دوگانه نیز در آن استفاده شده، پرده برداری کند. البته گفتنی است که در تصویر منتشر شده از پشت این گوشی نامی از کمپانی لایکا به چشم نمیخورد به نظر می رسد که این گوشی حاصل تلاش خود کمپانی هوآوی می باشد.

با تصویر منتشر شده از پشت گوشی، جزئیاتی همچون ماژول دوگانه دوربین و یک فلاش دوگانه LED نمایان است. همچنین بخشی مشکی رنگ که مرتبط با عملکرد فوکوس لیزری دوبین می باشد زیر فلاش گوشی به چشم می خورد.

هونور V8 2

در تصویر دوم منتشر شده از گوشی مورد بحث که فردی آن را در دست گرفته می توان فهمید که با گوشی برگ و با بدنه ای از جنس فلزی مرغوب طرف هستیم.

همچنین شنیده ها حاکی از این هستند که این گوشی با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در که بخش پشتی خود جای داده است توان ثبت تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه را نیز دارد. دوربین سلفی نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

همانطور که گفتیم، از اسمارت فون Honor V8 فردا به صورت رسمی پرده برداری خواهد شد و به نظر می رسد دارای نمایشگری با ۵٫۷ اینچ و کیفیت ۲K و با حافظه ۴ گیگابایت رم باشد.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *

-