کلیپ ابراز احساسات دیا میرزا به محمدرضا گلزار

کلیپ ابراز احساسات دیا میرزا به محمدرضا گلزار

فیلم داغ ابراز احساسات دیا میرزا به محمدرضا گلزار

دیا میرزا و محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار: همانطور که می دانید محمدرضا گلزار و دیا میرزا از بازیگران فیلم سلام بمبئی هستند که با هم در این فیلم همبازی بودند. در این مطلب برای شما همراهان عزیز فیلمی از دیا میرزا و صحبت هایش در مورد گلزار در نظر گرفته ایم.

بیوگرافی دیا میرزا و محمدرضا گلزار:

دیا میرزا (انگلیسی: Dia Mirza؛ زاده ۹ دسامبر ۱۹۸۱) یک هنرپیشه، و مانکن (فرد) اهل هند است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به ام شنتی ام اشاره کرد. دیا میرزا (انگلیسی: Dia Mirza؛ زاده ۹ دسامبر ۱۹۸۱) یک هنرپیشه، و مانکن (فرد) اهل هند است.

در پرونده این بازیگر ٣۴ ساله هندی، ۴٠ فیلم به چشم می‌خورد؛ «دیا میرزا» در سال ٢٠٠٠ ،عنوان دختر شایسته آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه‌های مختلف شد و توانست ۹ جایزه را از آن خود کند. آخرین موفقیت «میرزا» بازی در فیلم«paanchadhyay»بود؛ این فیلم در بسیاری از فستیوال‌های معتبر جهان پذیرفته شد و در جشنواره جیپورهند ، جایزه بهترین بازیگر زن به این بازیگراعطا شد. میرزا در فیلم‌های «نمی توانم تو را فراموش کنم » با سلمان خان ،«پارینیتا » با آمیتاب باچان،«باجگیری» با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. او قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را در«سلام بمبئی» بازی کند.
محمدرضا گلزار (زاده فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده، خواننده و مانکن تبلیغاتی ایرانی است. وی با اصالتی آذری در تهران متولد شده است.

فیلم ابراز احساسات دیا میرزا برای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و دیا میرزا

منبع:آمازینگ

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *