نتیجه بازی استقلال و فولاد ۳ اردیبهشت ۹۵

نتیجه بازی استقلال و فولاد ۳ اردیبهشت ۹۵

نتیجه بازی استقلال و فولاد 3 اردیبهشت 95

روز اعاده حیثیت برای مظلومی
* بعد از شکست دربی استقلال تلاش بسیاری دارد تا دوباره در قالب یک مدعی فروبرود. بعد از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی فولاد یک حریف جدی برای استقلال محسوب می‌شود . استقلالی‌ها در این فصل ۲ بار فولاد را شکست داده‌اند و مسابقه فردا سومین دیدار این دو تیم در این فصل است .

* دراگان اسکوچیچ در آخرین رویارویی لیگ برتری مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل پیروز شده است. تیم او سال گذشته در دیدار رفت و برگشت استقلال قلعه‌نویی را شکست داد.
* برای استقلال حتی صدرنشینی هم ممکن است آنها در صورت شکست پرسپولیس و استقلال خوزستان یا شکست پرسپولیس و تساوی استقلال خوزستان می‌توانند صدرنشین هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر بشوند.
* آخرین پیروزی استقلال در هفته بیست‌ودوم مقابل راه آهن اتفاق افتاده است. آنها در ۴ بازی خانگی آخر تنها ۲ گل به ثمر رسانده‌اند.
* فولاد پس از پرسپولیس بهترین نتایج را در دور برگشت لیگ برتر به دست آورده است. پیروزی این تیم مقابل استقلال باعث می‌شود تا شاگردان اسکوچیچ برای اولین‌بار در این فصل از سپاهان عبور کنند.
* بهترین سناریو برای استقلال شکست دو رقیب صدرنشین استقلال خوزستان و پرسپولیس و پیروزی مقابل شاگردان اسکوچیچ است. بدترین سناریو هم باخت به فولاد و پیروزی دو رقیب صدر و البته برد تراکتورسازی و نفت است که ممکن است همین هفته استقلال را از پله سوم لیگ به زیر بکشاند.
* کسب پیروزی و امتیاز برای استقلال در این مسابقه حیاتی است اما فولاد هم با انگیزه به دیدار حریف خواهد آمد.
* ۵ بازی آخر فولاد و استقلال بدون مساوی به اتمام رسیده. در این ۵ بازی ۳ بار استقلال و ۲ بار فولاد برنده بودند.

ترکیب استقلال مقابل فولاد

مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائر مگویان، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و بهنام برزای

*** *** *** ***

ترکیب فولاد مقابل استقلال

استقلال: ۰      فولاد: ۰

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *