عکس های اینستاگرام ارسلان قاسمی / بیوگرافی کامل

عکس های اینستاگرام ارسلان قاسمی / بیوگرافی کامل

جدیدترین تصاویر ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

arsalan ghasemi 2016 – 95

جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید و بیوگرافی ارسلان قاسمی

در این قسمت از جزقل برای شما عزیزان جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی قرار داده شده است .

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی

((بیوگرافی ارسلان قاسمی))

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران است.

او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده است. قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.

او در سال ۱۳۸۶ در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به عهده داشت و در کنار رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان به بازی پرداخت. داستان فیلم دربارهٔ پسربچه ای به نام علی (با بازی ارسلان قاسمی) است که به تازگی مادرش (نیکی کریمی) را از دست داده و با فرشته ای (رامبد جوان) آشنا می شود.

ارسلان قاسمی در سال ۱۳۹۲ در سریال هفت سنگ به کارگردانی علیرضا بذرافشان در کنار مهدی سلطانی و شبنم مقدمی ایفای نقش کرد. این سریال داستان سه زوج را دربرمی گیرد که با هم نسبت خانوادگی دارند و ماجرا هاو داستان های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می رسند.

فیلم سینمایی:
۱۳۹۱ رسوایی
۱۳۹۱ نفوذ (مجموعه اینترنتی)
۱۳۸۷ تاکسی نارنجی
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی
۱۳۸۴ خاک سرد
۱۳۸۴ شام عروسی

مجموعه تلویزیونی:
۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها
۱۳۹۲ هفت سنگ
۱۳۹۲ هوش سیاه ۲
۱۳۹۰ تا ثریا
۱۳۸۹ فاصله ها
۱۳۸۸ هوش سیاه
۱۳۸۷ یوسف پیامبر
۱۳۸۷ در چشم باد

* ارسلان جان کمی از خودت برامون بگو…
ارسلان قاسمی هستم. متولد ۱ خرداد ماه ۱۳۷۴ . در اصل باید سال اول دبیرستان را تمام می کردم, اما به خاطر اینکه یک سال دیر به مدرسه رفتم, امسال سال سوم راهنمایی را پشت سر گذاشتم. دو خواهر دارم که یکی ۱۰ سال و اون یکی ۱۲ سال از من بزرگتره و من فرزند آخر خانواده هستم و یه جورایی ته تغاری ام. به همین خاطر همه به من تو خونه توجه می کنند و یه جورایی هوامو دارند. پدرم مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرم هم مدیر مهدکودک است.

* چه طوری بازیگر شدی؟

راستشو بخواین من اصلا به بازیگری فکر نمی کردم. نه اینکه دوست نداشته باشم…نه… ولی اونقدر سنم کم است که اصلا تصویری راجع به این حرفه نداشتم. اما خوب خانم بهاره رهنما از دوستان صمیمی مادرم هستند . وقتی که متوجه شدند آقای جعفری جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه ی ظاهری من می گردد از مادرم خواست که برای تست به دفتر ایشون برم. خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و افتخار همکاری با یکی از پردانش ترین کارگردانان ایران رو در همون بدو فعالیت کاری داشتم. اما بعد از آن هرچی که می گذشت بیشتر به بازیگری علاقه مند می شدم و اشتیاقم نسبت به این حرفه زیاد می شد.

* بازیگری به درست لطمه نمی زنه؟

اولین کارم رو حدود ۸ سال پیش آغاز کردم و از همون موقع درس و کارم با هم تداخل داشت و باید با برنامه ریزی درست این ۲ مقوله را به خوبی و در کنار هم مدیریت می کردم. وقتی برای حضور در یک پروژه مجبورم چند ماهی به مدرسه نرم, قاعدتا از بقیه بچه ها عقب می مونم و باید با تلاش زیاد درس هایی را که عقب مانده ام جبران کنم. برای این منظور در مورد درس های تخصصی مثل ریاضی از معلم خصوصی استفاده می کنم. زمان هایی که وقت داشته باشم, معلم در منزل با من کار می کند و زمان هایی هم که سر کار باشم مجبورم خودم از روی کتاب درس ها رو مطالعه کنم. متاسفانه همین اواخر حدود دو ماه و نیم نتونستم سر کلاس ها حاضر شم و دلیل اونم بازی در سریال ” فاصله ها ” به کارگردانی آقای سهیلی زاده بود که من در این ملودرام اجتماعی نقش وحید رو بر عهده دارم و در کنار بازیگرانی چون : دانیال حکیمی , حسن جوهرچی, شاهرخ استخری , نیما شاهرخ شاهی , مریم کاویانی و فاطمه گودرزی بازی می کنم. خدا رو شکر در هیچ کدام از امتحاناتم تجدید نشدم و خوشبختانه اغلب معلم ها رابطه ی خوبی با من دارند.

* از بازی در ” فاصله ها ” راضی هستی؟

بله. خیلی راضی ام و به نظرم نتیجه ی کار خیلی خوب شده. این سریال داستان پرکششی داره و از این که موفق شدم در اون بازی کنم واقعا خوشحالم.

* ایفا کردن نقش ” وحید ” برایت سخت نبود؟

نقش ” وحید ” رو خیلی خوب می شناختم و دور و برم خیلی از این بچه ها رو می شناسم.

* از همبازی شدن با کدام یک از پارتنر ها در این سریال احساس رضایت می کنی؟

با شاهرخ استخری خیلی خوب همکاری می کنیم و در کنار هم رابطه ی دو برادر را به خوبی اجرا می کنیم. البته با نیما شاهرخ شاهی هم خیلی دوست هستم و بازیشو دوست دارم. از کار با آقای دانیال حکیمی و فاطمه گودرزی هم خیلی راضیم و این دو بزرگوار رو خیلی دوست دارم.

* در انتخاب فیلمنامه با چه کسی مشورت می کنی؟

معمولا وقتی فیلمنامه ای به من پیشنهاد می شه اونو به خونه می برم و پدر و مادرم و خواهر هایم هم اونو می خونن. بعد راجع به اون صحبت می کنیم و اگر احساس کردیم که کار خوبه قبول می کنم. اما هیچ وقت این طور نبوده که نظرات رو بر هم تحمیل کنیم.

* چقدر به تفاوت نقش هایت اهمیت می دهی؟

سعی کردم تا اون جایی که می تونم نقش های متفاوتی را تجربه کنم. از ۷ سالگی که وارد بازیگری شدم حدود ۲۵ کار در مدیوم های مختلف سینما , تلویزیون و تئاتر داشتم و همیشه سعی کردم که در نقش هایی ظاهر شوم که مخاطب بتونه منو باور کنه. رشته ی کارگردانی رو هم برای همین انتخاب می کنم که اگر روزی از کار بازیگری کنار کشیدم بتونم در کارگردانی فعالیت هنریم را ادامه دهم.

* به دستمزد هم اهمیت می دی؟

در بازیگری اصلا به دنبال دستمزد نیستم. کار خوب را به دستمزد بیشتر ترجیح می دهم. در تمام این سال ها هیچ موقع بدون دستمزد کار نکردم. ” در چشم باد ” هم که کار اولم بود چون ۳ سال باید بازی می کردم ۳ قرارداد متفاوت امضا کردم. ولی هیچ وقت دوست ندارم که به خاطر پول نقش خوب رو از دست بدم.

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

عکس های جدید ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی, تصاویر جدید ارسلان قاسمی, تصاویر ارسلان قاسمی, جدید ترین عکس های ارسلان قاسمی, جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی, ارسلان قاسمی, عکس اینستاگرام ارسلان قاسمی, عکس جدید ارسلان قاسمی, عکس ارسلان قاسمی, جدیدترین عکس های ارسلان قاسمی, عکس های جدید ارسلان قاسمی, عکس های ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

عکس های جدید ارسلان قاسمی

عکس های جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام

دیدگاهها

۱ دیدگاه

شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.
این کار در توسعه زندگی ایرانی کمک شایانی خواهد کرد. برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

  1. آزیتا در تاریخ 6 ژوئن 2020:

    من‌عاشقشششششششمممممممم😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *