مکان های دیدنی لندن برای توریست ها

مکان های دیدنی لندن برای توریست ها

Londonسفر به لندن بدون دیدن ۹ جاذبه برتر آن کامل نخواهد شد. سعی کنید ۹ مورد زیر را در لیست بازدید از لندن حتماً قرار دهید تا زمانیکه از این شهر بازگشتید حرف ها زیادی برای گفتن و خاطره های برای به یاد آوردن داشته باشید. لندن شهر گرانی است اما سفر به آن به علت داشتن جاذبه های دیدنی می ارزد. با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از جاذبه های معروف این شهر بپردازیم.

استودیوی برادران وارنر

استودیوی برادران وارنر

فیلم های هری پاتر را یادتان هست؟ بسیاری از ما با این فیلم خاطره داریم. با رفتن به لندن خاطره های شما بیش از آنچه که فکر کنید نزدیکتان می شوند چرا که می توانید به تماشای استودیوی برادران وارنر بروید. با بازدید از این مکان و دیدن مکانهایی که صحنه های فیلم هری پاتر در آن فیلم برداری شده است روزی شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

چشم کوکاکولای لندن

چشمان کوکاکولای لندن یکی از بزرگترین ویژگیهای آسمان لندن است. این جاذبه شامل بسیاری از مناظر دیدنی لندن می‌باشد. ۳۲ کپسول بزرگ ۱۰ تنی که هرکدام ۲۵ نفر را می‌تواند حمل کند! این کپسول‌های شما را بر فراز لندن بالا برده و ظرف ۳۰ دقیقه مشهورترین نقاط لندن را از زاویه دیدی شگفت انگیز به شما نشان می‌دهند. بهترین عکس های سفرتان را می توانید در اینجا بگیرید.

کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام

در این کاخ می توانید نقاشی‌های رامبراند و روبنس، مجسمه‌های ساخته شده توسط کانووا، ظروف چینی سور و مبلمان‌های نفیس انگلیس و فرانسه را ببینید. هرسال در تابستان کاخ باکینگهام نمایشگاهی را باز می‌کند امسال این نمیاشگاه با جشن تولد ۹۰ سالگی ملکه برگزار شد.

موزه‌ی مادام توسو

در این موزه شما با صورت بسیاری از مشهورترین انسان‌های تاریخ رودررو می‌شوید. صورت شاعر برجسته‌ای مانند شکسپیر را می‌توانید در این موزه پیدا کنید، ناگفته نماند این موزه در شهرهای بزرگ و معروف دنیا شعبه دارد و به قدری مجسمه های افراد مشهور طبیعی ساخته شده اند که شگفت زده می شوید.

برج لندن

برج لندن

با یکی از زندان بانان در این برج دوری بزنید و یکی از مشهورترین ساختمان‌های دنیا را بازدید کنید. به اکتشاف تاریخ ۹۰۰ ساله‌ی این برج رفته که در طول آن این برج کاربری متفاوتی داشته است. کاخ سلطنتی، زندان، مکان اعدام، توپخانه، جواهرخانه و باغ‌وحش کاربردهای مختلف این برج در هر دوره‌ی تاریخ آن بوده است.

برج شارد

پیشنهاد می کنیم شانس خود را برای دیدن لندن با زاویه دید ۳۶۰ درجه از بالای بلندترین برج غرب اروپا با ارتفاع ۱۰۱۶ فوتی از دست ندهید.

کلیسای وست مینستر

کلیسای وست مینستر

اینجا بهترین مکان برای بازدید از تاریخ پادشاهان و ملکه‌ی بریتانیا است. صومعه‌ای ۷۰۰ ساله که هرسال میلیونها توریست را جذب خود می‌کند.

آکواریوم SEA LIFE

در این مکان می توانید از ۵۰۰ گونه آبزی دریایی از کوسه و پیراناهای درنده گرفته تا دلقک ماهی‌های سبک نمو را ببینید. راهی بسیار کم‌خطر برای شناختن دنیای شگفت انگیز زیر آب!

سیاه چاله لندن

به تاریخ وحشتناک پایتخت باستانی قدم بگذارید. بازیگران زنده ترسناک و ارابه های هیجان‌انگیز با افکت‌های جذاب را تجربه کنید. آیا انقدر شجاع هستید که ۹۰ دقیقه با گذشته ی تارک لندن روبرو شوید؟

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *