تورنتو یکی از زیباترین شهرهای کانادا برای گردشگران

سفر به کانادا ممکن است مقداری هزینه بر و مشکل باشد اما ارزشش را دارد. تورنتو یکی از زیباترین شهرهای کاناداست که در این مطلب قصد داریم به معرفی جاهای دیدنی آن بپردازیم.

تورنتو شهری زیبا در ساحل دریاچه اونتاریو در کانادا است. هدف شما هر چه از سفر دیدار همسرتان گرفته تا یک دورهمی خانوادگی باشد، همیشه می توان کارهای سرگرم کننده و جذاب در این شهر انجام داد. زوج ها می توانند به گالری هنر اونتاریو و باغ زیستی تورنتو سر بزنند و در محله قدیمی دیستیلری آن قدم بزنند. اگر به همراه فرزندانتان یا بچه های کوچک هستید، می توانید آن ها را با خود به مرکز علمی اونتاریو، باغ وحش تورنتو، سنتر آیلند، آکواریوم ریپلی کانادا و موزه افتخارات هاکی ببرید. بازار تاریخی سن لورنس برای عاشقان غذا یکی از مکان هایی است که نباید از دست بدهید. راه رفتن در بالای برج سی ان هم می تواند شب شما را قشنگ تر کند. با ما همراه باشید تا بیشتر با جاذبه های گردشگری تورنتو کانادا آشنا شویم.

گالری هنر اونتاریو

گالری هنر اونتاریو یکی از بزرگ ترین موزه های هنری در آمریکای شمالی و یکی از بهترین جاذبه های شهر است. ساختمان دارای مساحتی در حدود ۵۸۳۰۰۰ فوت مربع بوده و پر از گالری ها و دیگر فضاهای اداری است. گالری ابتدا در سال ۱۹۰۰ تحت عنوان موزه هنر تورنتو افتتاح گردید و در سال ۲۰۰۸، تحت پروژه نوسازی و گسترش بزرگی قرار گرفت.

باغ زیستی تورنتو

باغ زیستی تورنتو که در شمال شرقی مرکز شهر در خیابان لاورنس شرقی واقع شده است، از ۱۷ باغ موضوعی در مساحتی بیش از یک و نیم هکتار تشکیل شده است. هدف این باغ آموزش مردم در مورد گیاهان و دنیای طبیعی است. این باغ قبلا نام «باغ مرکزی شهری تورانتو» را یدک می کشید، اما در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک باغ زیستی تغییر کاربری و نام داد.

انتری گاردن، که توسط پیت اودولف از هلند طراحی شده است، چمنزاری از چمن های تزئینی و علفی می باشد. وود لند واک باغی از علف های محلی، بوته ها و درختانی است که نماینده اکوسیستم ساوانای مناطق نزدیک به تورنتو است. باغ هم چنین برنامه های مخصوص کودکان نظیر کمپ های تعطیلات بهاری و کمپ های تابستانی دارد. اگر برای بازدید از جایی در تورنتو دو دل بودید، این مکان را حتما انتخاب کنید.

محله تاریخی دیستلری

ابن محله میان خیابان پارلمان و چری واقع شده است. محله تاریخی دیستلری ناحیه تفریحی و تاریخی در قلب تورنتو است که تنها چند دقیقه از مرکز تجاری شهر فاصله دارد. محوطه شش هکتاری و ده خیابان این حوالی پر از گالری های هنری، مغازه صنایع دستی و هنری، بوتیک، کافه ها، رستوران ها و مراکز اجرای زنده است که همگی در ساختمان های قدیمی گودرهم و ورتس قرار دارند.

بازار سن لورنس

بازار ۲۰۸ ساله سن لورنس را همه علاقه مندان به غذا باید ببینند. در این محل بیش از ۱۲۰ دکه، مغازه هنری، تجارتخانه خرده پا قرار دارد که تقریبا همگی نسل های متمادی در این محل به کسب و کار مشغول بوده اند. این بازار از سه ساختمان اصلی تشکیل شده است.
ساوث مارکت بیش از ۱۲۰ غرفه و مغازه دارد که میوه و سبزیجات، گوشت و ماهی، محصولات آردی، لبنی و دیگر محصولات را به فروش می رسانند.

تورانتو گریترز

تورانتو شهری بزرگ با جاذبه های بی شمار است. بهترین راه برای شناخت این شهر کمک گرفتن از دوستان خوبی است که در آن جا زندگی می کنند، اما همه از این موهبت برخوردار نیستند. برای این افراد، بهترین پیشنهاد تورنتو گریترز (خوشامدگویان به تورانتو) است. این خوشامدگوها افراد محلی هستند که دوست دارند تا شهر خود را به دیگران معرفی کنند و ساعاتی را با مسافران به سرگرمی مورد علاقه آن ها بپردازند.

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *