عکس مدل مو با رنگ سال ۲۰۱۶ زنانه

عکس مدل مو با رنگ سال ۲۰۱۶ زنانه
معرفی رنگ مو زنانه برای سال ۲۰۱۶

۱- جنس طبیعی موی خود را بپذیرید

رنگ مو زنانه

رنگ مو زنانه: در این مطلب سعی کرده ایم انواع رنگ مو زنانه را که برای سال ۲۰۱۶-۱۳۹۵ مد هستند را برای شماعزیزانی که مطابق مد رفتار می کنید مورد معرفی قرار دهیم تا شما بتوانید بنا به رنگ پوست و هماهنگ با سلیقه تان رنگ موی تان را انتخاب کنید .

در سال ۲۰۱۶ سادگی مد است و اغلب خانمها از رنگ موی طبیعی خود استفاده می کنند.

آنچه خداوند به شما هدیه کرده است را بپذیرید و در سال ۲۰۱۶ هم موی طبیعی خودتان چیزی دیگر است و مطمئن باشید شما را زیبا و جذاب نشان خواهد داد.

ساده ترین مدل برای مو در سال ۲۰۱۶

مدل ساده شینیون مو

فقط کافی است موی تان را کمی پیچ دهید و فرقی نمی کند این پیچ از بالا به پایین باشد یا از پایین به بالا. مهم آن است که پیچیدنی ساده است و یقین بدانید این مدل مو در سال ۲۰۱۶ به هر لباسی می آید.

تزیینات مو را در سال ۲۰۱۶ فراموش نکنید

مدل آرایش مو

آرایش مو با وسایلی تزیینی مانند تل درخشان ویا هر چیزی که بدرخشد در سال ۲۰۱۶ مد است و شما می توانید مانند یک پرنسس بدرخشید. پورتال تاروت رنگی این مدل را به همراهان عزیز پیشنهاد می کند که با آن در سال ۹۵ شیک و زیباتر از همیشه باشید.

  سال ۲۰۱۶، سال مدل موهای جسورانه

مدلهای عجیب مو زنانه

یک مدل موی جسورانه، مدلی با نوک‌های تیزیا انتهای کاملا جلوه‌دار است. مدلی مثل موهای کوتاه تا گوش هم به حساب می‌آید. اگراین استایل را دوست دارید، امسال خوش‌شانس هستید. عالی‌ترین چیزدرمورد مدل مویی جسورانه این است که اگر بخواهید موهای‌تان را صاف کنید. می‌توانید هم کمی به موهای‌تان موج بدهید یا چتری‌های‌تان را با کلیپسی زیبا به عقب سنجاق کنید. امسال، سال خوبی خواهد بود.

رنگ موهای طبیعی بهترین انتخاب سال ۲۰۱۶

رنگ موی طبیعی زنانه و دخترانه

رنگ موی طبیعی که دارید در سال ۲۰۱۶ بهترین مد برای موهایتان است منتها می توانید با کمی هایلایت آنها را درخشان کنید و به زیبایی بدرخشید.

در سال ۲۰۱۶ بلوند پلاتینه را زیاد خواهید دید

رنگ موی بلوند

این رنگ برای موی شما رنگ فوق العاده ای است که می توانید انتخاب کنید اما حواستان باشد موهایتان را نسوزاند. سلامت مو مهمتر از زیبایی اسیب زای آن است.

رنگ داغ سال ۲۰۱۶: قهوه‌ای- بلوند

رنگ موی قهوه ای روشن

پیشنهاد می کنیم این رنگ را در سال ۲۰۱۶ امتحان کنید. این رنگ فوق‌العاده است ودسته‌های بلوند مورا تیره می‌کند و دسته‌های خرمایی مو را روشن می‌کند.نتیجه‌اش رنگی بی‌نظیرمی‌شود که به هرکسی می‌آید. اضافه کردن کمی هایلایت به این رنگ مو هم ایده خوبی است.

منبع:مدآنلاین – تاپ ژورنال

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *