معرفی جاهای دیدنی آفریقا + عکس

معرفی جاهای دیدنی آفریقا + عکس
اقامتی لوکس در آفریقا؛ ۵ خانه‌ی سیاحتی برتر آفریقا کدامند؟
5 خانه ی برتر آفریقا

محل اقامت خوب میتواند بهترین تاثیر در تجربه‌ی گردشگری شما را داشته باشد، دیدن زیباترین جاذبه های توریستی اگر با یک اقامت نامناسب همراه باشد مطمئناً لذت بخش نخواهد بود؛ اگر قصد سفر به قاره آفریقا را دارید پس از همین الان محل اقامتی لوکس را برای خود در نظر بگیرید .

خانه‌های شخصی سیاحتی در آفریقا که ممکن است خیلی هم گران قیمت نباشند، به طور قطع می توانند به شما فرصت تجربه ی یکی از بهترین سفرهای سیاحتی دنیا را بدهند. فرقی نمی کند که فقط شما و همسرتان باشید و یا خانواده و دوستان شما هم جمع باشند. در هر صورت، این خانه های سیاحتی شخصی، یک تجربه ی خوب در آفریقا را برای شما به ارمغان می آورند. با داشتن سرآشپز، راهنمای شخصی و با امکانات کامل موجود در این خانه، می توانید همان میزان استقلالی که همه ی ما در تعطیلات لوکس خود انتظار آن را داریم، داشته باشید. خیلی از این خانه ها در زیباترین نقاط آفریقا واقع شده اند و چنان تجربه ی لذت بخشی را به همراه دارند که مهمانان، هر ساله با خانواده های خود و دوستان بیشتری، به این نواحی باز می گردند. در این جا ۵ خانه‌ی شخصی سیاحتی و لوکس برتر آفریقا آورده شده است. همه ی آن ها در انتظار شما هستند تا به آن جا بروید و بهترین تعطیلات عمر خود را در آن ها بگذرانید.

خانه ی sirikoi، واقع در منطقه ی Lewa کنیا

5 خانه ی برتر آفریقا

منطقه ی محافظت شده ی حیات وحش Lewa در شمال کنیا، به عنوان یکی از اولین مناطق حفاظت شده ای شهرت دارد که پیش قدم در محافظت از کرگدن های سیاه و سفید بودند. این خانه به شدت زیبا است و این شانس را در اختیار مهمانان می گذارد تا بتوانند با ماشین های مخصوص و امن از حیات وحش دیدن کنند. خانه ی Sirikoi متصل به کمپ اختصاصی Sirikoi می باشد. با سبک و سلیقه ی خاصی تزیین شده است که هرگز دوست ندارید این محل را ترک کنید. در عین حال که لوکس و مجلل است، محیطی خیلی صمیمی دارد، بنابراین شما به طور قطع می دانید که در تعطیلات هستید، غذا خوش مزه است و محیط ساکت و آرامش بخش. این در حالتی است که شما در زمان صرف ناهار و شام، در دو قدمی خود می توانید فیل ها را در حال غذا خوردن مشاهده کنید.

راهنمایان حاضر در Sirikoi ، به شکلی ماهرانه توسط مالکین محل یعنی willie & Sue Roberts آموزش دیده اند. این دو نام که گفته شد، در صنعت گردشگری شهرت زیادی دارند. خانه ی Sirikoi، نزدیک بهترین مکان های تفریحی کنیا می باشد. این مکان های تفریحی، شامل پیست موتور چهارچرخ، پروازهای تفریحی به نقاط بکر و دور افتاده، سیاحت با ماشین های سفری به همراه تیم Willie، پرواز با هلی کوپتر به دریاچه های دوردست و بازدید از قبیله های گوناگون دوردست می باشند. در داخل خانه ی Sirikoi، تعداد ۶ نفر می توانند بخوابند و اگر قصد داشته باشید همه را با خود ببرید، می توانید دیگر مهمان ها را در چادر ها و یا در کلبه جای دهید.

خانه ی Mkombe، سرنگتی، تانزانیا

5 خانه ی برتر آفریقا

خانه ی Mkombe ، جدیدترین پیشنهاد Nomad Tanzania می باشد، که بهترین نمایندگی سفرهای سیاحتی در تانزانیا است. در این خانه ی لوکس، ده نفر می توانند به راحتی بخوابند. آن ها قبلا با کمپ Lomai Nomad کار می کردند، ولی دیگر با این کمپ رابطه ای ندارند. این خانه، تنها خانه ی شخصی در سرنگتی است که به ویژه بین جولای و اکتبر، زمانی که حیوانات وحشی در حال مهاجرت هستند، دارای نمایی بی نظیر می باشد. Mkombe خانه ای بزرگ و اختصاصی است که فضای زیادی دارد و همه می توانند به خوبی در آن استراحت کنند و یا در صورت لزوم دور هم جمع شوند. راهنمایان، در ماه های کثیر السفر، کارشان به اوج خود می رسد و در Mkombe بین ماه های ژانویه و ژوئن که توریست زیادی در منطقه نیست، راهنمایی نیز وجود ندارد. البته در این ماه ها نیز همچنان طبیعت حیات وحش منطقه بی نظیر است.

Tswalu Tarkuni، کالاهاری، آفریقای جنوبی

5 خانه ی برتر آفریقا

Tswalu یکی از املاک منحصر به فرد در آفریقای جنوبی است. اگر بخواهید با یک «هاورکرافت» سبک اختصاصی، از کیپ تاون یا ژوهانسبورگ به آن جا بروید، چند ساعتی زمان لازم است. در این جا شما دم عصایی ها، شیرهای یال سیاه و منظره هایی رویایی را خواهید دید. «کالاهاری» در یک لحظه می تواند تغییر کند و اگر این قدر خوش شانس باشید که در زمان بارش رگباری آن جا باشید، تغییر ناگهانی مناظر را با گلهای وحشی مرغزار و جریان های آب که در همه جا جاری می شود، به چشم خود خواهید دید. Tarkuni در اصل خانه ی ملاکین بوده است و به طور کامل مجددا بازسازی شده است. در حال حاضر درب آن به روی بازدیدکنندگان باز است، ولی با توجه به دورافتادگی و دارا بودن ۵ سوییت استثنایی، همچنان یک خانه ی اختصاصی مناسب برای سفر محسوب می شود. هر سوییت آن، در حال حاضر دارای تخت هایی روباز است که شما می توانید در حین خواب در زیرآسمان پر ستاره، از تماشای ستارگان لذت ببرید.

سوئیت های zarafa Dhow، Selinda، بوتسوانا

5 خانه ی برتر آفریقا

سوئیت های Zarafa dhow با جنجال و تحسین زیادی پارسال راه اندازی شد و با نمای تالابی که در جلوی آن گسترده شده است؛ دارای زیبایی های خیره کننده ای می باشد. از داخل سوییت ها به خوبی می توانید از دیدن طبیعت حیات وحش لذت ببرید. غذاها در آن بسیار غنی و خوش مزه است. در این منطقه ی زیبا، زمین وسیعی برای گشت و گذار به همراه راهنمایانی اختصاصی وجود دارد. سوئیت های Dhow کاملا اختصاصی است و با خانواده ای ۴ تا ۵ نفره، مطمئنا می توانید یکی از بهترین تجربه های جهانی سفری خود را در منزلی شخصی تجربه کنید.

خانه ی Chitwa، Sabi Sands، آفریقای جنوبی

5 خانه ی برتر آفریقا

Sabi Sands قبلا به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای دیدن پلنگ شهرت زیادی داشت. حال تصور کنید که شما منزل شخصی کاملا مجللی در این منطقه داشته باشید. مالکیت خانه ی Chitwa، متعلق به یکی از هنرمندان مشهور آفریقایی می باشد. در نتیجه، بی نظیر ترین دکوراسیون و مبلمان را در این خانه ی فوق العاده زیبا خواهید دید. همه چیز متفاوت، منحصر به فرد، جالب و سرگرم کننده است. این خانه دارای سرآشپز مخصوص، راهنمایانی کارآزموده و کارکنانی صمیمی و خونگرم می باشد. این ناحیه، از لحاظ طبیعت حیات وحش بی نظیر است و اگر چه ممکن است به ندرت ماشینی در منطقه دیده شود، ولی کاملا متمدن است و مکانی بسیار عالی برای تماشای پلنگ نیز می باشد.

معرفی جاهای دیدنی آفریقا + عکس

دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *