طرز تهیه ی شام خوشمزه سوسیس و کلم و عدس

سوسیس و کلم با عدس

Kale, Sausage & Lentil

به دنبال یک دستور آشپزی ساده برای شامی سالم و خوشمزه هستید؟ با ما همراه شوید تا طرز تهیه یک غذای خوشمزه را یاد بگیرید.

طرز تهیه ی شام خوشمزه سوسیس و کلم و عدسمخصوص ۴ تا ۶ نفر

۴ فنجان عدس قهوه‌ایی

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۴ عدد سوسیس سیری خام، از طول بریده شده

۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم کیل (Kale) یک سبزی سبزبرگ است. این گیاه با کاهو، کلم بروکلی، کلم برگ و کلم فندقی خویشاوندی دارد.)

۵ حبه سیر، ریزشده

نمک و فلفل تازه پودر شده

طرز تهیه

۱. عدس‌ها را با ۶ فنجان آب و نمک در قابلمه‌ایی کوچک مخلوط کنید. روی حرارت زیاد قرار دهید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید تا به مدت ۳۰ دقیقه به آرامی بجوشد و عدس‌ها نرم شوند. عدس‌ها را آبکش کرده و کنار بگذارید.

۲٫ روغن را در ماهی‌تابه‌ایی چدنی با قطر ۳۰ سانت روی حرارت ملایم گرم کنید. سوسیس‌ها را درون آن ریخته و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه سرخ کنید، یک بار آن‌ها را برگردانید تا قهوه‌ایی شوند و بپزند.

۳٫ کیل ها را با دست خرد کنید تا نرم شوند.

۴٫ هنگامی که سوسیس‌ها پختند، کیل های خردشده و سیر را به آن‌ها بیافزائید. مواد را به مدت ۲ دقیقه سرخ کنید و هر از گاهی برگردانید.

۵٫ ۱ قاشق غذاخوری آب را با نمک و فلفل مخلوط کنید و روی مواد بریزید. اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه بپزند، سپس درب ظرف را برداشته و عدس ها را اضافه کنید. اجازه دهید دوباره بپزند، درب ظرف را به مدت ۳ دقیقه بگذارید تا عدس‌ها گرم شوند.

مواد مغذی: ۴۲۰ کالری، ۳۲ گرم پروتئین، ۵۶ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم فیبر، ۰ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۲ گرم چربی اشباع شده، ۴۵۰ میلی‌گرم سدیم

 


دیدگاهها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



لطفاً جمع زیر را انجام دهید *